roll-ring
-
hotroddax
- 4T-MSB addict
- Bezit: Skyteam DX
C50
CT90
ST50
CRF50
ATC110
CB77 - Locatie: Haarlem
roll-ring
http://www.renold.be/NL/Products/Transm ... &MenuID=80
heeft iemand hier ooit zoiets getest?
Lijkt mij ideaal, minder vaak je ketting spannen en minder geklapper.
ben wel benieuwd wat hij doet als je spanning van je ketting steeds veranderd, inveren van je achterbrug.
Prijsje opgevraagd : rond de 50 euro. beetje duur om te proberen vandaar mijn vraag of iemand dat ooit al heeft gedaan.
heeft iemand hier ooit zoiets getest?
Lijkt mij ideaal, minder vaak je ketting spannen en minder geklapper.
ben wel benieuwd wat hij doet als je spanning van je ketting steeds veranderd, inveren van je achterbrug.
Prijsje opgevraagd : rond de 50 euro. beetje duur om te proberen vandaar mijn vraag of iemand dat ooit al heeft gedaan.
ja dit is dus het broertje van bart.
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Re: roll-ring
Als ik het fotootje zie ligt die er los tussen? Ik denk dat het alleen goed werkt op stilstaande apparaten eerlijk gezegd :$
-
hotroddax
- 4T-MSB addict
C50
CT90
ST50
CRF50
ATC110
Ligt er idd los tussen, filmpjes op internet laten wel zien dat het bij een constante draaiing als bij een pulserende aandrijving werkt
-
Halodax
- 4T-MSB addict
- Bezit: CT70 Motodax
Yamaha XVS1100a Dragstar Bobber - Locatie: Amersfoort
Gaat niet werken, blijft in het midden "hangen" omdat de overbrenging gelijk is (voorste en achterste tandwiel zijn even groot)
Op je Hondatje verdwijnt dit ding dus direct richting achtertandwiel.
Bovendien zit het niet vast dus bij een hobbel oid ben je hem denk ik direct verloren als ie niet al ergens tussen schiet waardoor je onderuit gaat.
Op je Hondatje verdwijnt dit ding dus direct richting achtertandwiel.
Bovendien zit het niet vast dus bij een hobbel oid ben je hem denk ik direct verloren als ie niet al ergens tussen schiet waardoor je onderuit gaat.
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.
Kan je beter een veer met geleider bij je ketting beunen. Die hebben de meeste crossers erop zitten.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
-
hotroddax
- 4T-MSB addict
C50
CT90
ST50
CRF50
ATC110
hier een afbeelding, links waar die op een groot en klein tandwiel zit, en rechts waar die op een motorfiets zit, het kan dus blijkbaar wel,
ik zou het wel logisch vinden om hem op te sluiten, dus iets van een as in het midden stel dat hij van de ketting afschiet hij niet ergens tussen komt.
ik zou het wel logisch vinden om hem op te sluiten, dus iets van een as in het midden stel dat hij van de ketting afschiet hij niet ergens tussen komt.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Als je die foto bekijkt zit het tandwiel ook zijwaarts opgesloten.
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Die laatste heeft inderdaad tanden, dan kan die alleen maar op zn plek blijven doordat boven en onder even snel langs komt..
-
hotroddax
- 4T-MSB addict
C50
CT90
ST50
CRF50
ATC110
dat hebben ze allemaal dat is ook het principe ervan.
-
john
- 4T-MSB zombie
- Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50 - Locatie: keukenhof city
ik zou zeggen; probeer het
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
Ik zou m'n geld eerder uitgeven aan een o-ringenketting. Op de motor gaat het 3 keer zo lang mee, maar heb nog niet gehoord/gelezen dat iemand het op onze brommers heeft geprobeerd.
HO ES en het is niet eens zo duur meer: http://www.ebay.nl/itm/RK-420-Ohne-O-Ri ... 4053wt_906
dat ga ik mooi eens proberen op de chaly.
HO ES en het is niet eens zo duur meer: http://www.ebay.nl/itm/RK-420-Ohne-O-Ri ... 4053wt_906
-
zoefzoef
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Dax
Chaly - Locatie: Soest
Hoi Jurrien,Jurrien schreef:Ik zou m'n geld eerder uitgeven aan een o-ringenketting. Op de motor gaat het 3 keer zo lang mee, maar heb nog niet gehoord/gelezen dat iemand het op onze brommers heeft geprobeerd.
Let even op, bij deze ketting staat "ohne" o-ring.....is zonder o ring, ze hebben verschillende kwaliteiten. Dit is standaard kwaliteit. Of heb je ook gekeken naar de prijs van o-ring?
tja....daar gaan we weer.
-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Via alibaba.com zijn ze niet zo duur, bij JS4taktspecials zag ik er eentje van fukchihuaha voor 45 euriJurrien schreef:Ik zou m'n geld eerder uitgeven aan een o-ringenketting. Op de motor gaat het 3 keer zo lang mee, maar heb nog niet gehoord/gelezen dat iemand het op onze brommers heeft geprobeerd.
Oh goed dat je het zegt, was me niet opgevallen. Had gewoon op "o-ring 420" gezocht en als een malle de goedkoopste aangeklikt.zoefzoef schreef:Hoi Jurrien,Jurrien schreef:Ik zou m'n geld eerder uitgeven aan een o-ringenketting. Op de motor gaat het 3 keer zo lang mee, maar heb nog niet gehoord/gelezen dat iemand het op onze brommers heeft geprobeerd.
Let even op, bij deze ketting staat "ohne" o-ring.....is zonder o ring, ze hebben verschillende kwaliteiten. Dit is standaard kwaliteit. Of heb je ook gekeken naar de prijs van o-ring?
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
O-ring ketting gaat bij mijn chinees met g-craft brug niet lukken. Ik heb met een o-ringloze regina rx3 zoveel ruimte tussen de onderste schokbrekerbevestigingsbout en de ketting dat ik het sluitvisje aan de wielzijde moet monteren.
Aangezien een o-ring ketting breder is als een o-ringloze...
Aangezien een o-ring ketting breder is als een o-ringloze...