ontkoppelen
-
Kloppenburg
- 4T-MSB regular
ontkoppelen
hallo,
ik heb het idee dat mijn ss niet helemaal super ontkoppelt dus ging ik even stellen! alleen krijg hem gewoon niet helemaal lekker! Ik krijg sowieso de ss niet vanuit zn 1 in de vrij als je stil staat met de motor aan..en als de motor uit is en ik met koppeling in en in zn 1 naar voren loop voel ik toch nog wel redelijk wat weerstand. Stellen heb ik dus al gedaan..nieuwe kabel dus dat kan het probleem niet zijn.. Net gereviceerd blok..dus in het blokje zit het ook niet.
vraag is dus hoe krijg ik hem gewoon perfect dat hij gewoon goed ontkoppelt en ik dus ook vanuit zn 1 in vrij kan komen met de motor stationair draaiend. De contraschroef van de koppeling is al vrij ver ingedraaid want hij gaat echt bijna niet meer dieper doordat de weerstand zo groot is..
ik heb het idee dat mijn ss niet helemaal super ontkoppelt dus ging ik even stellen! alleen krijg hem gewoon niet helemaal lekker! Ik krijg sowieso de ss niet vanuit zn 1 in de vrij als je stil staat met de motor aan..en als de motor uit is en ik met koppeling in en in zn 1 naar voren loop voel ik toch nog wel redelijk wat weerstand. Stellen heb ik dus al gedaan..nieuwe kabel dus dat kan het probleem niet zijn.. Net gereviceerd blok..dus in het blokje zit het ook niet.
vraag is dus hoe krijg ik hem gewoon perfect dat hij gewoon goed ontkoppelt en ik dus ook vanuit zn 1 in vrij kan komen met de motor stationair draaiend. De contraschroef van de koppeling is al vrij ver ingedraaid want hij gaat echt bijna niet meer dieper doordat de weerstand zo groot is..
Hondalul!!
-
Kloppenburg
- 4T-MSB regular
-
Kloppenburg
- 4T-MSB regular
-
Kloppenburg
- 4T-MSB regular
-
Kloppenburg
- 4T-MSB regular
Zoiets had ik eerst ook met m'n Skyteam blok. Ik kreeg hem dan wel zonder heel veel moeite in z'n neutraal, maar als ik terugschakelde had ik wel het idee dat dat zonder volledig ontkoppelen gebeurde. En bij in de versnelling voor- en achteruit rollen merkte je het wel. Dan voel je duidelijk een soort schok en rolt ie ook niet helemaal lekker.
Even dit topic in de gaten houden dan maar.
Even dit topic in de gaten houden dan maar.
-
snelwyn
- 4T-MSB regular
- Bezit: Honda TT c50
Als alles netjes in orden is moet dat gewoon kunnen lijkt me tog?NIX schreef:Kruipt ie met ingeknepen koppeling naar voren? Zo nee, niets aan de hand. Sommige blokje gaan gewoon bijna niet in de vrij bij stilstand. Die willen alleen als je nog net rijdt in hun vrij. Moet je handigheid in krijgen.
Berry schreef:Selwyns D-O-H to the C (50)...