Even ter introductie, momenteel heb ik het mooie Veenendaal voor 8 maanden ingeruild voor Cambodja, om daar als vrijwilliger bij een christelijke zendingsorganisatie te werken. (zie http://www.hischild-international.com) Sleutelen aan onze Landcruiser, Hyundai busje, Honda C90, maar ook helpen om voor de straatkinderen te zorgen, ze les te geven, te wassen, dat soort dingen.
Omdat m'n c320 in NL is achtergebleven heb ik hier maar een C-tje gekocht om me toch te kunnen vermaken
Als je hier in Phnom Penh over straat rijd is het echt grappig om al die brommers te zien (veeeel meer brommers dan auto's). 75% is C90 NT (vierkant (dus lelijk
Hier in de markt is een grote sectie waar ze alle Honda onderdelen verkopen. Dat is pas het Honda Heaven! Frames in goede staat voor 35 dollar, imitatie achterlichtglaasje 50 cent, gelijkrichters 1 dollar, alles wat je maar bedenken kunt en in grote hoeveelheden!. Helaas ligt alles door elkaar en weten de verkopers nooit precies welk onderdeel waar voor is haha.
Maar nu mijn vraag: m'n C-tje met ronde koplamp is solo seat, met buddy seat is hier nooit geleverd. Alleen het Nieuwe Type zie je af en toe met een buddy. Solo seat vinden ze hier handiger omdat je er dan achterop gemakkelijk vanalles mee kunt vervoeren! (varkens, kippen, gasflessen, bananen, groente dat soort dingen
Ze zeggen hier dat ik geen buddy kan monteren omdat ik het type met de ronde koplamp heb. Wie weet wat daar de reden van is?? Ik zie namelijk niet in waarom het niet kan. De twee losse zitjes verwijderen, beugeltje achterop schroeven en buddy monteren zou ik zo zeggen?? Waarom kan dat niet?
PS het is hier vandaag maar 25graden, erg koud brrr