Ik heb al een stuk handdoek geprobeerd maar dat werkte niet
Trillen Hitteschild
Trillen Hitteschild
Het hitteschild van mijn hoge ss- uitlaat trilt als een gek. Ik ging dus even kijken hoe dit kan, en ik zie dus dat er niets tussen zit. Ik ging dus naar Leertouwer toe om een nieuwe te halen, krijg ik één of andere ijzeren unit mee, die er met geen mogelijkheid tussen krijg. Iemand nog mooie beun oplossingen wat ik ertussen kan duwen zodat het stopt met trillen?
-
Martijn ss50
- Frequent 4T-MSB visitor
-
Dezelfde Jasper
- chalykiller
- Contacteer:
-
Martijn ss50
- Frequent 4T-MSB visitor
Re: Trillen Hitteschild
Bij een Dax of CT70 kom er bij het voorste klem gedeelte een soort pakking tussen.Stef schreef:Het hitteschild van mijn hoge ss- uitlaat trilt als een gek. Ik ging dus even kijken hoe dit kan, en ik zie dus dat er niets tussen zit. Ik ging dus naar Leertouwer toe om een nieuwe te halen, krijg ik één of andere ijzeren unit mee, die er met geen mogelijkheid tussen krijg. Iemand nog mooie beun oplossingen wat ik ertussen kan duwen zodat het stopt met trillen?
Dik geperst metaalwol achtig ding.
Als je hier een stukje van tussen doet is het opgelost.
Heb ik al een paar keer eerder gedaan,en werkt echt perfect.
-
Boele
- 4T-MSB regular
- Bezit: Skyteam Gorilla
Re: Trillen Hitteschild
of als goedkope beun manier, stukje hout tussen stoppen en strak draaien, zo zit ie nu al 5maanden bij mij goed vast.DR Monkey schreef:Bij een Dax of CT70 kom er bij het voorste klem gedeelte een soort pakking tussen.Stef schreef:Het hitteschild van mijn hoge ss- uitlaat trilt als een gek. Ik ging dus even kijken hoe dit kan, en ik zie dus dat er niets tussen zit. Ik ging dus naar Leertouwer toe om een nieuwe te halen, krijg ik één of andere ijzeren unit mee, die er met geen mogelijkheid tussen krijg. Iemand nog mooie beun oplossingen wat ik ertussen kan duwen zodat het stopt met trillen?
Dik geperst metaalwol achtig ding.
Als je hier een stukje van tussen doet is het opgelost.
Heb ik al een paar keer eerder gedaan,en werkt echt perfect.
(misschien met meer cc's dat het niet werkt door de hitte)