[klagen] Klagbak 3.1
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Re: [klagen] Klagbak 3.1
Kleine roestige kitaco inbusboutjes, snelgas overgezet krijg ik dat kreng niet meer vast.
(En tot de ontdekking komen dat de uitlaat maar met 1 moertje vastzit. Gelukkig m6 moertjes/ringetjes zat.)
(En tot de ontdekking komen dat de uitlaat maar met 1 moertje vastzit. Gelukkig m6 moertjes/ringetjes zat.)
- gonzo
- The 4T-MSB is my life!
Ik weet niet wat en hoeveel sommige leden hier gebruiken, maar het zou beduidend minder mogen........sjezus
Eat shit and die..........
Ik heb moeite met de nieuwe lay-out lastig!
En nee daar heb en wil ik geen hulp voor.
En nee daar heb en wil ik geen hulp voor.
- SS50-Maarten
- 4T-MSB regular
- Bezit: SS50 1977 rood bromfiets
SS50 1974 goudkleurig motorfiets
Er is een knopje tussen donkere modus en normaal.
En verder staan sommige knopjes op een iets andere plek.
Geloof me, ik run Kreidler.nl sinds 1996 en heb vele wijzigingen doorgevoerd, en veel van dit soort opmerkingen aangehoord, en het went echt. Na een paar weken hoor je geen enkele gebruiker meer klagen.
Ik zeg altijd, met een knipoog: je bent oud, je kunt niet meer tegen veranderingen.
Geloof me, ik run Kreidler.nl sinds 1996 en heb vele wijzigingen doorgevoerd, en veel van dit soort opmerkingen aangehoord, en het went echt. Na een paar weken hoor je geen enkele gebruiker meer klagen.
Ik zeg altijd, met een knipoog: je bent oud, je kunt niet meer tegen veranderingen.
Heppie met kleppie! 
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Rustig aan jongens komt van zelf,
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
- nielspbr
- Mr Kockengen
Die ongelezen berichten knop staat nu anders wel een eind weg.SS50-Maarten schreef: ↑13 sep 2024 20:05 Er is een knopje tussen donkere modus en normaal.
Ik zeg altijd, met een knipoog: je bent oud, je kunt niet meer tegen veranderingen.![]()
alles went, zelfs hangen als je het maar lang genoeg doet.
knopjes zijn wat verplaatst, wat andere icoontjes die niet meer laten zien wat je eerst wel kon zien - bijvoorbeeld of een topic hard gaat of niet -, bezittingenlijst die niet meer ingekort wordt, gewoon aanpassen of ergens anders zetten, geen echt probleem. maar die darkmode is toch geweldig jongens? kom op... weet je hoe slecht dat witte ledschermlicht is voor je ogen? echt heel erg slecht. wees blij, darkmode is een zegen.
ik weet het, dit topic is om te klagen. welnu, ik beklaag de klagers.
oowh, en ik zie nu ook dat mn posting nu direct de postlink heeft gekregen van de berichtpostlink die bij het bericht hoort, dat was eerst threadpage-gerelateerd. een hele verbetering, well done in keeping things simple.
o sorry ik vergat dat ik behoor te klagen. is niks voor mij dit, dit topic hoort juist mn meest favoriete te zijn...
knopjes zijn wat verplaatst, wat andere icoontjes die niet meer laten zien wat je eerst wel kon zien - bijvoorbeeld of een topic hard gaat of niet -, bezittingenlijst die niet meer ingekort wordt, gewoon aanpassen of ergens anders zetten, geen echt probleem. maar die darkmode is toch geweldig jongens? kom op... weet je hoe slecht dat witte ledschermlicht is voor je ogen? echt heel erg slecht. wees blij, darkmode is een zegen.
ik weet het, dit topic is om te klagen. welnu, ik beklaag de klagers.
oowh, en ik zie nu ook dat mn posting nu direct de postlink heeft gekregen van de berichtpostlink die bij het bericht hoort, dat was eerst threadpage-gerelateerd. een hele verbetering, well done in keeping things simple.
o sorry ik vergat dat ik behoor te klagen. is niks voor mij dit, dit topic hoort juist mn meest favoriete te zijn...
- gonzo
- The 4T-MSB is my life!
Het witte scherm kan ik gewoon lezen zonder in te zoomen. Darkmodus moet ik best inzoomen om te kunnen lezen.
Welke mafklapper heeft verzonnen dat lezen van een wit scherm slecht is? Millenia lang leert men lezen en leest men vanaf, jaja wit papier........
Welke mafklapper heeft verzonnen dat lezen van een wit scherm slecht is? Millenia lang leert men lezen en leest men vanaf, jaja wit papier........
Eat shit and die..........
-
René
- Admin
- Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Papier geeft geen licht
Stelletje oldtimers
Stelletje oldtimers
langdurige blootstelling aan fel licht, en dan vooral wit en blauw led licht, kan schadelijk zijn voor de ogen. en aangezien we tegenwoordig niks anders meer doen dan naar witte led schermpjes staren, is dat gevaar een realiteit geworden. is logisch, al bewezen, en kan je overal vinden op google.
- nielspbr
- Mr Kockengen
Nachtmode is wat anders dan darkmode. Nachtmode is een blauwfilter.
- wim V8
- 4T-MSB heilige
- Bezit: . .
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Demm Turismo 4 tempi 1959
Solex 6000 '72
Fiat 1100R 1968 - Locatie: Casteren
Ach, er zijn zoveel honderd verschillende bezoekers per dag, en er klagen er twee of drie.
Peanuts.
Gr. Wim.
Peanuts.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
- magnamaniac
- Frequent 4T-MSB visitor
Gvd wat heb ik een hekel aan vastzittende pakkingen verwijderen en pistonpen-veertjes plaatsen. Die qud dingen hebben altijd de neiging om alle kanten in weg te springen.
If it looks stupid but works, it's not stupid.