Ik heb sinds gisteren een benly gekocht uit almelo, hij heeft maar 145 km op de teller en ziet er uit en rijd als nieuw! Jammer genoeg moet ik nu mijn kleine daxje verkopen.. Maar die benly is voor mij veel makkelijker door de afstanden die ik per week rijd en dus met tanken en verbruik.
Foto's zet ik er bij als ik hem op heb gehaald vrijdag of zaterdag.
Benly S gekocht! Zwolle is weer een echte honda rijker
-
dax61
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: dax skyteam
Re: Benly S gekocht! Zwolle is weer een echte honda rijker
mooie fiets ,heb hem op mp zien staan
gasje er bij
PieterB. schreef:Ik heb sinds gisteren een benly gekocht uit almelo, hij heeft maar 145 km op de teller en ziet er uit en rijd als nieuw! Jammer genoeg moet ik nu mijn kleine daxje verkopen.. Maar die benly is voor mij veel makkelijker door de afstanden die ik per week rijd en dus met tanken en verbruik.
Dat is niet verkeerd zo'n Benly. Toch goed opletten; Er is een aantal Benlys in omloop die door kentekenperikelen voorzien zijn van een ouder CD 50 of SS 50 frame.
Als dat bekend is, kun je zelf oordelen of je dat wil en tegen welke prijs. In veel gevallen wordt dat niet vermeld of gezegd.
Niet gekocht?PieterB. schreef:Ik heb sinds gisteren een benly gekocht uit almelo, hij heeft maar 145 km op de teller en ziet er uit en rijd als nieuw! Jammer genoeg moet ik nu mijn kleine daxje verkopen.. Maar die benly is voor mij veel makkelijker door de afstanden die ik per week rijd en dus met tanken en verbruik.
- wim V8
- 4T-MSB heilige
- Bezit: . .
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Demm Turismo 4 tempi 1959
Solex 6000 '72
Fiat 1100R 1968 - Locatie: Casteren
Zo'n Benley is toch een ss met wat andere opsmuk?
Of ben ik blind. Zijn die daadwerkelijk bij Honda Japan gemaakt?
Of is het een europees grapje.
Gr. Wim.
Of ben ik blind. Zijn die daadwerkelijk bij Honda Japan gemaakt?
Of is het een europees grapje.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
-
ildert
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50
de ss zoals ze hier verkocht zijn was juist europese markt met de mallotige trappers en lange zadel/spatbord.
grote klappen, snel thuis
- gerbrandicus
- Astrealover
Als je had gegoogeld had je zo gezien dat het ori Honda was.
Een Benly is een nieuw type CD50. De Benly's van de jaren '90 zoals wij die meestal zien zijn 12V cdi blokken met gekogellagerde nokkenas, superschakelende rotatie 4bak op kogellagers. Alles wat voor verbetering vatbaar was aan de oudere modellen is aangepakt. Behalve de remmen, die zijn nog steeds bagger, typisch Honda. En natuurlijk de kwaliteit van het chroom en lakwerk, dat was vroeger onrendabel duurzaam.
Een Benly is een nieuw type CD50. De Benly's van de jaren '90 zoals wij die meestal zien zijn 12V cdi blokken met gekogellagerde nokkenas, superschakelende rotatie 4bak op kogellagers. Alles wat voor verbetering vatbaar was aan de oudere modellen is aangepakt. Behalve de remmen, die zijn nog steeds bagger, typisch Honda. En natuurlijk de kwaliteit van het chroom en lakwerk, dat was vroeger onrendabel duurzaam.