Kleine vragen topic
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Re: Kleine vragen topic
Als wat yx topics had gevolgd was je daar ook twee gele draden tegengekomen. of een speciale regelaar daarvoor of 1 geel aan massa en de ander splitsen naar geel en wit van je draadboom.
(en niet vreemd staan te kijken dat je lampjes fzzt doen want die electrostartblokjes genereren wat meer electriciteit.)
(en niet vreemd staan te kijken dat je lampjes fzzt doen want die electrostartblokjes genereren wat meer electriciteit.)
-
john
- 4T-MSB zombie
- Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50 - Locatie: keukenhof city
yx blokken zijn lelijk dus boeien me niet
heb er een 21w voorlicht in gedaan en het lijkt nu heel te blijven.
achter zit er een minuscuul lampje in en die blijft ook heel wonderbaarlijk.
we gaan het komende week meemaken.
soms stel ik te snel vragen
ik heb een pitbike draadboom die bij dit blok hoort dus het was verder plug n play. alleen zat er geen licht op natuurlijk
heb er een 21w voorlicht in gedaan en het lijkt nu heel te blijven.
achter zit er een minuscuul lampje in en die blijft ook heel wonderbaarlijk.
we gaan het komende week meemaken.
soms stel ik te snel vragen
ik heb een pitbike draadboom die bij dit blok hoort dus het was verder plug n play. alleen zat er geen licht op natuurlijk
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
-
Netlus c50
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: '83 Honda C90
'87 Honda Spacy 125 - Locatie: Veghel
nielspbr schreef:Zoals gezegd kan die ook onder een nt dax vandaan komen, zelfde blok.
Indien zb hoort ie zwarte carterdeksels te hebben. (de kleur van de middencarters weet ik niet)
Laat eens een foto van het linker carterdeksel(ontstekingszijde) zien?

Is misschien weer een ander deksel, maar de carters zijn gewoon kaal dus neem aan een nt dax blok. Leuk om te weten.
-
ml03zl
- Moderator
- Bezit: .
ZB50 (2x)
Z50A
CD50
Monster S4 - Locatie: Bussum
- Contacteer:
Oh wacht, het gaat over jouw CNetlus c50 schreef:nielspbr schreef:Zoals gezegd kan die ook onder een nt dax vandaan komen, zelfde blok.
Indien zb hoort ie zwarte carterdeksels te hebben. (de kleur van de middencarters weet ik niet)
Is misschien weer een ander deksel, maar de carters zijn gewoon kaal dus neem aan een nt dax blok. Leuk om te weten.
Nou dan kan ik je met 100% zekerheid melden dat het inderdaad een NT Dax blokje is.
http://www.ktm.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
ml03zl schreef:Oh wacht, het gaat over jouw CNetlus c50 schreef:nielspbr schreef:Zoals gezegd kan die ook onder een nt dax vandaan komen, zelfde blok.
Nou dan kan ik je met 100% zekerheid melden dat het inderdaad een NT Dax blokje is.
jij kent dat blok/brommer dus.
een zb heeft geen zwarte midden carters. alleen een zwarte koppeling en ontstekings deksel.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
-
Netlus c50
aha, dus die gast heeft die blokken letterlijk zitten omwisselen, zonde! :pbutt head schreef:ml03zl schreef:Oh wacht, het gaat over jouw CNetlus c50 schreef:nielspbr schreef:Zoals gezegd kan die ook onder een nt dax vandaan komen, zelfde blok.
jij kent dat blok/brommer dus.
een zb heeft geen zwarte midden carters. alleen een zwarte koppeling en ontstekings deksel.
Iemand misschien een Goudkleurige c90 gezien met kenteken: MY-12-RD?? vast niet, daar zit het blok van de C namelijk onder, waarschijnlijk..
@ml03zl Nog bedankt voor je mailtje trouwens!
-
ml03zl
- Moderator
- Bezit: .
ZB50 (2x)
Z50A
CD50
Monster S4 - Locatie: Bussum
- Contacteer:
Niet 1 op 1 omgewisseld. Het blok van jouw C ging onder de goude C90. Dat blok ging onder een OT Dax, en van een NT Dax kwam dan weer het blok voor onder jouw C... snap je het nog 
En zonde? ach in 1995 was een nette TT C90 nog niet zo heel bijzonder.
- Bijlagen
-
- Grasse95.jpg (68.03 KiB) 1786 keer bekeken
http://www.ktm.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Netlus c50
Ja haha volg het nog wel, nee oke niet zonde, maar zou leuk zijn als ik dat blok er bij aankoop gewoon had bijgekregen ofzoml03zl schreef:Niet 1 op 1 omgewisseld. Het blok van jouw C ging onder de goude C90. Dat blok ging onder een OT Dax, en van een NT Dax kwam dan weer het blok voor onder jouw C... snap je het nog
Is dat em? die middelste van blauw?
-
butt head
- moppersmurf
die witte kenteken platen zijn ook van brommers.Netlus c50 schreef:Ja haha volg het nog wel, nee oke niet zonde, maar zou leuk zijn als ik dat blok er bij aankoop gewoon had bijgekregen ofzoml03zl schreef:Niet 1 op 1 omgewisseld. Het blok van jouw C ging onder de goude C90. Dat blok ging onder een OT Dax, en van een NT Dax kwam dan weer het blok voor onder jouw C... snap je het nog
En zonde? ach in 1995 was een nette TT C90 nog niet zo heel bijzonder.![]()
dat is de plaat die je kon aan vragen als je met een bromfiets het buitenland in ging. volgens mij kreeg je er ook nog een soort van papier bij met daar op geschreven wat het was.
http://www.brommerclub-de-grensrijders. ... allen..htm
Als je met die HH platen reed leek je een beetje op een Duitser (ook wit kenteken) dus kon je op de weg rijden ipv op het fietspad.
(al moest je verzekeringsplaatje er ook op zitten, maar die was er natuurlijk "net" afgevallen als je dan toch werd aangehouden
)
(al moest je verzekeringsplaatje er ook op zitten, maar die was er natuurlijk "net" afgevallen als je dan toch werd aangehouden
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

-
Netlus c50
Wist ik, bedoelde ook de middelste van de 3 blauwe. Zou gaaf zijn als die plaat er nog was. Maargoed, heb nu vast genoeg spam veroorzaaktbutt head schreef:die witte kenteken platen zijn ook van brommers.Netlus c50 schreef:Ja haha volg het nog wel, nee oke niet zonde, maar zou leuk zijn als ik dat blok er bij aankoop gewoon had bijgekregen ofzoml03zl schreef:Niet 1 op 1 omgewisseld. Het blok van jouw C ging onder de goude C90. Dat blok ging onder een OT Dax, en van een NT Dax kwam dan weer het blok voor onder jouw C... snap je het nog
En zonde? ach in 1995 was een nette TT C90 nog niet zo heel bijzonder.![]()
dat is de plaat die je kon aan vragen als je met een bromfiets het buitenland in ging. volgens mij kreeg je er ook nog een soort van papier bij met daar op geschreven wat het was.
http://www.brommerclub-de-grensrijders. ... allen..htm
-
keesie75
- Contacteer:
Ik had op mn oude Monkey Yoshimura veren en die reden heerlijk.
Weet iemand iets dat ongeveer het zelfde veert maar er wel redelijk origineel (chroom) uitziet?
De Takegawa die ik nu heb zijn veel te stug.
Weet iemand iets dat ongeveer het zelfde veert maar er wel redelijk origineel (chroom) uitziet?
De Takegawa die ik nu heb zijn veel te stug.
-
xMARKx
- 4T-MSB regular
- Bezit: C50 '71
Chaly '73
Z50J1 '74
Z50JC '82
SS50Z K1 - Locatie: Maarssen
Die van Kitaco zijn geloof ik wat zachter 
-
keesie75
- Contacteer:
Oké dankje.
Als iemand toevallig zijn Kitaco tegen mijn Takewaga wil ruilen...
(280mm)
Als iemand toevallig zijn Kitaco tegen mijn Takewaga wil ruilen...
-
butt head
- moppersmurf
hoeveel wijken die bami km/mijlentellers tegen woordig nog af?
volgens mij is dat ding redelijk correct die op mijn monkey zit. bij 80/90 op de teller kan ik prima het verkeer bij houden.
volgens mij is dat ding redelijk correct die op mijn monkey zit. bij 80/90 op de teller kan ik prima het verkeer bij houden.