Dit is hem:

Aan de achterkant en aan de zijkant zit een stelknop. Wat doet welke knop??

Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
Ik heb de verf al in huis, 2k industriële lak. Enige idee waar dat in oplost? Ook in thinner? Anders bel ik de leverancier eventjes.Dennis schreef:alles uit elkaar schroeven en even met thinner afspoelen, doorspoelen, uitkwasten.
Tenminste, dat doe ik met lak op thinnerbasis. Op waterbasis weet ik niet, en op
terpentinebasis zul je wel met terpentine kunnen afspoelen.
Wat ik altijd geleerd heb van airbrush service almere aardige eigenaar trouwens. Een paar keer mijn naaldjes gemold van me airbrush als je de naald even in smeert met wat vaseline(heeel weinig doet het al) droogt de verf in de nozel niet op. de nozel is het dingetje waar de naald in valt en de hoeveel heid verf langs de naald laat op gaan. Als de dit doet scheelt het heel veel moeite met schoon maken ook de volgende keer.Jurrien schreef:Ik heb de verf al in huis, 2k industriële lak. Enige idee waar dat in oplost? Ook in thinner? Anders bel ik de leverancier eventjes.Dennis schreef:alles uit elkaar schroeven en even met thinner afspoelen, doorspoelen, uitkwasten.
Tenminste, dat doe ik met lak op thinnerbasis. Op waterbasis weet ik niet, en op
terpentinebasis zul je wel met terpentine kunnen afspoelen.
Vocht- en olieafscheider zit op de compressor, een reduceerventiel nog niet, maar die moet ik dan even bij Niek lenen.