Deze keer mét ssje (die ik overigens al sinds begin februari heb oid)
Maar ik had tot nu geen zin om een galerij aan te maken..
Maar hierbij dus een paar foto's en een verhaaltje
Specificaties, nja er is vrij weinig speciaals aan..
Araya velgen, origineel voorspatje dat helaas wel doorgeroest is tussen de vorkpoten, achtervelg is lelijk vooraan nog redelijk, versnellingsbak giert en ding is afaik strontorigineel en gaat ook maar net tegen de 50 met wind mee
Rijdt verder wel gewoon goed en start ook goed..
Uitlaatbocht is van een pitbike oid en de las lekt een beetje, voortandwiel is tot de draad versleten en de ketting hangt zo slap als een, nja daar ga ik maar niet verder op in..
Maar daar heb ik allemaal ff schijt aan :p
Ding gekocht ergens in begin februari van een gozer ergens bij Utrecht, weet ff niet meer waar..
Ding liep opzich wel prima alleen de kickstarter bleef maar slap hangen en stationair lopen was ook geen sprake van..
Toen heb ik de prijs nog van 950 tot 825 kunnen verlagen en nam ik em mooi mee
Ben thuis eerst begonnen aan kickstart geval want dat was toch best irritant.
Eerst alle koppen van de schroeven eraf moeten boren om vervolgens dat carterdeksel eraf te halen wat best een klus opzich was en daarna bleek de kickstartveer kapot te zijn!
Niet heel erg desastreus gelukkig en ook snel opgelost, afgebroken stuk ook terug gevonden, terug gemonteerd en met nieuwe inbussen (mind you: die bij rovaza te koop zijn zijn bijna allemaal 5mm te lang, dus die moet je ff molesteren met de dremel) nieuwe pakking en nieuwe olie en hij kickte weer
Maar stationair lopen deed ie nog steeds niet!
Gelukkig had ik samen met mn bestelling een carb revisie kitje gekocht omdat ik al zo'n vermoede had dat het aan de carb zou kunnen liggen en ja hoor: stationair sproeier was hopeloos verstopt.
Dus dat vervangen en nog wat aangekloot met sproeiers (loopt nu met 56 nog net iets te rijk) en de bougie vervangen want die was dood gegaan door te rijk mengsel en ik heb nu iets van 300km gereden zonder problemen
Start in 1 kick en verder helemaal niets aan de hand
Nu ff plaatje bij het praatje:

Met mn pa's alfa op de achtergrond :p

Verkracht rempedaal, maar dat boeit me ff niet

Owja en de verlichting is dood en de vorkpoten lekken maar als met zoveel dingen, care :p
Als er vragen zijn, stel ze..
Over en uit