Remblokjes

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
Psus
Frequent 4T-MSB visitor

Remblokjes

Bericht door Psus »

Ik heb mijn remblokjes los gehaald om ze te reinigen en wil ze er nu weer in zetten. Heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan doen, aangezien dit met haakjes/clipjes werkt en ik ze er met geen mogelijkheid meer in krijg :roll:
Skyteam PBR, Metalic zwart, V8 Speed source.
Marinus84
4T-MSB addict

Bericht door Marinus84 »

Bij de motor hou ik de remschoenen altijd met de zijkant tegen elkaar aan, dan kan je met ene punttangetje de veertjes makkelijk erin hangen en dan klik je ze uit elkaar en dan kan je ze in de remtrommel hangen. Snappie?

Weet niet precies wat je niet lukt, maar dit is het moeilijkste deel.

Hoe de remblokken (schijfrem) er in moeten, staat geloof ik in de FAQ een foto van hoe de clipjes moeten zitten. Ik heb ergens eens een voorbeeldfoto gezien. Even zelf zoeken dus.

Succes!
Psus
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Psus »

Marinus84 schreef:Bij de motor hou ik de remschoenen altijd met de zijkant tegen elkaar aan, dan kan je met ene punttangetje de veertjes makkelijk erin hangen en dan klik je ze uit elkaar en dan kan je ze in de remtrommel hangen. Snappie?

Hoe de remblokken (schijfrem) er in moeten, staat geloof ik in de FAQ een foto van hoe de clipjes moeten zitten. Ik heb ergens eens een voorbeeldfoto gezien. Even zelf zoeken dus.

Succes!
Bedankt voor de tip alvast, en ik heb inderdaad verzuimt hier de FAQ's te checken!
Marinus84
4T-MSB addict

Bericht door Marinus84 »

Psus schreef:
Marinus84 schreef:Bij de motor hou ik de remschoenen altijd met de zijkant tegen elkaar aan, dan kan je met ene punttangetje de veertjes makkelijk erin hangen en dan klik je ze uit elkaar en dan kan je ze in de remtrommel hangen. Snappie?

Succes!
Bedankt voor de tip alvast, en ik heb inderdaad verzuimt hier de FAQ's te checken!
http://viertakt.messageboard.nl/forum3/ ... hp?t=12996

;)

Denk dat dat het wel doet.
Jurrien
chaly's angel

Bericht door Jurrien »

Ik stop ze altijd terug.

Die tactiek werkt perfect.
NIX schreef: 20 sep 2023 09:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.
Psus
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Psus »

Jurrien schreef:Ik stop ze altijd terug.

Die tactiek werkt perfect.
Je meent het, was ik nou zelf nooit opgekomen! *knuppel* :D
ebosch
4T-MSB beginner

Bericht door ebosch »

ik kreeg ze er toen ook niet meer in, had ze toen net vervangen voor kitaco die achterremschoen is ook van kitaco.. maar johannes heeft die van de voorrem er weer ingezet, lukte echt met geen mogelijkheid
roow
4T-MSB zombie

Bericht door roow »

Omdat ie trommels heeft? :lol:
Plaats reactie