My toys

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
ZBRRRR
Frequent 4T-MSB visitor

My toys

Bericht door ZBRRRR »

Na een paar jaar toch ook maar eens wat pix posten... Alles wat in elkaar staat, rijdt ook (vrij goed over het algemeen zelfs :) ) en staat op NL motorkenteken. En geen afhaalchineesjes dus 8-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Monkeymadness
4T-MSB zombie
Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61

Bericht door Monkeymadness »

mooie motors :shock:

en leuke lotus ook :wink:
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
:D :mrgreen:
Berry
4T-MSB addict

Bericht door Berry »

Ik mis nog een foto van die Lotus en de specs van dat droge blokje 8-)

Mooie collectie hoor!

Is dat nu mijn ouwe spatje op die witte Gorilla?

Ciao, Berry
Brommert
4T-MSB addict
Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7

Bericht door Brommert »

Mooi hoor, maar wat voor blok zit er nu eigenlijk onder die Gorilla? Ik heb hem toen bij Ildert zien staan, maar die wist ook niet wat voor blok het was. Wel hoeveel CC enzo, maar voor de rest? Ori Honda? Wat is heel dat gedoe bovenop het vliegwiel deksel, een electrostart?
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Afbeelding
SingaBernd
4T-MSB addict
Bezit: Honda SS50 en C50

Bericht door SingaBernd »

ziet er netjes uit ! Mooie Porsche ook :D
ildert
The 4T-MSB is my life!
Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50

Bericht door ildert »

cool :mrgreen:

Afbeelding
grote klappen, snel thuis
ZBRRRR
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door ZBRRRR »

Thx again Ildert :)

Da's dus die gekke rammelskelter idd (de 2e inmiddels, neus van de 1e heb ik ook nog liggen zeg maar ;) ), Porker 911 (Carrera 3.2 G50, de allerlaatste echte oldskool elfer) heb ik tussendoor gehad, bizarre kwaliteit (veeel beter dan die Engelse rommel), maar toch iets te saai en te comfortabel en weinig snelheidssensatie, het lijkt wel een gewone auto :) En om dezelfde reden dus ook een dikke Duc na wat rappere Jappen 8-)

Take blok is 115 G7 S-touring met VM26, Gorilla blok...euh...Wie het weet mag het zeggen :) Zat er al op toen ik hem kocht puur vanwege het Duitse oldtimer motorkenteken (hij was nog wel vrij lelijk toen) en had meer dan 10 jaar stilgestaan, maar bleek tot ieders verbazing echt keihard te lopen, dus maar lekker laten zitten... Heb 1x onder ideale weersomstandigheden 115 op de teller gehad, maar rond de 100 loopt ie altijd wel, best leuk met bijna alleen maar aanzuiggeluid (originele demper!), alleen goed op het wegdek letten met dat o.t. Gorillavorkje (vind ik nu eenmaal het leukst staan, met rekje en al :))... Het blokje is dus in ieder geval nog uit het tijdperk van vóór de bami invasie, 97cc, 4bak en electostart idd. Misschien van een Thaise Honda (Astrea?) ofzo, maar er staat verder nergens een merkje op, alleen een losse 'H'. Anyway, het loopt dus lekker!

Btw Berry, je spatje had ik gekocht voor dat Peanut rolling frame, maar weet nog niet heel zeker of ie er ook echt op komt, helemaal minimal lijkt me ook wel een keer leuk... Maar die op de Gorilla is dus een andere !
chaly-dude
chaly's angel
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Contacteer:

Bericht door chaly-dude »

Wat een dikke verzameling voertuigen 8-)
Die had je veeel eerder moeten posten. :wink:
honda sleutelaar
4T-MSB addict
Bezit: Ontelbaar!

Bericht door honda sleutelaar »

waar komt dat ss onderblokje van mij eigenlijk onder :D
Ctjes for life and SSjes after for ever.

In een kratje zitten 24 pilsjes,
een dag heeft 24 uur,
kan geen toeval zijn.
rogier
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door rogier »

wat een mooie monster :shock:
ZBRRRR
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door ZBRRRR »

Thx voor de leuke reacties :)

@ Huib: die Z50Z die op de kast staat, heeft maar 1500 km op de teller staan en blokje is nog helemaal origineel en loopt als nieuw, maar ALS ik 'm ooit een keer van de kast af zou halen om er echt mee te gaan rijden, dan toch liefst dit blokje netjes bewaren en een (iets) sneller eronder vanwege de motorplaat (maar ook weer niet TE snel vanwege het gebrek aan vering, remmen etc :-)). Voor dat SS 4bak handkoppelingsblokje heb ik al een ST70 top end + ontsteking en een Take Keihin 18 mm kitje, maar net als bij mijn Daxje wil ik de 'OEM look' redelijk behouden, dus geen dikke vette uitlaten, luchtfilters etc, hij moet er voor een leek echt uitzien alsof ie destijds zo uit de fabriek had kunnen rollen. Heb daarom ook al stuurhelftjes van het USA dubbel handremtype liggen om op een nette manier handkoppeling te kunnen monteren enzo (mijn Daxje heeft daarom inmiddels bijvoorbeeld ook CT70 stuurhelftjes, nog niet op de foto), ik kick echt op dat soort details zeg maar, dus kan nog wel ff duren voor ik alles tot in detail bij elkaar heb, maar allesbehalve haast, hij staat daar voorlopig prima :)

Had jou (als Lotus 7 liefhebber) btw ook nog deze linkjes beloofd Huib, beter laat dan nooit... Heftigste en meest fragiele voertuig dat ik ooit heb gehad, precies om die redenen ook niet meer in bezit, had het echt een beetje onderschat allemaal. Ik heb genoeg gehad en gereden wat op papier sneller is, maar ik ken persoonlijk NIKS waarmee je het in de praktijk ZO intens beleeft (0,0 druk op de voorwielen / achterwielen met een heel eigen wil, Lotussen en Porsches zijn echt makke lammetjes daarmee vergeleken, ik spreek uit ervaring) :

http://www.lccrocket.com/

http://www.petrolhead.nl/2007/07/video_rocket.php
niek is ik
4T-MSB heilige
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.

Bericht door niek is ik »

leuke collectie !!!

ZB is gaaf :D

maar bij de gorrila vind ik het voorspatbordje niet zo geslaagd... komt daar ook nog een originele op :)

en dat blokje daarvan ben ik dan wel heel benieuwd wat het is...
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
arnold-d
The 4T-MSB is my life!
Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax

Bericht door arnold-d »

Die gorilla ziet er wel gaaf uit :)
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax
ildert
The 4T-MSB is my life!
Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50

Bericht door ildert »

hee r, vondt nog een detail van blokje gorilla op telefoon....vooral spruitstuk blijft leuk :)

Afbeelding
grote klappen, snel thuis
roow
4T-MSB zombie

Bericht door roow »

Vind die stickers leuker :P
Plaats reactie