Thx again Ildert
Da's dus die gekke rammelskelter idd (de 2e inmiddels, neus van de 1e heb ik ook nog liggen zeg maar

), Porker 911 (Carrera 3.2 G50, de allerlaatste echte oldskool elfer) heb ik tussendoor gehad, bizarre kwaliteit (veeel beter dan die Engelse rommel), maar toch iets te saai en te comfortabel en weinig snelheidssensatie, het lijkt wel een gewone auto

En om dezelfde reden dus ook een dikke Duc na wat rappere Jappen
Take blok is 115 G7 S-touring met VM26, Gorilla blok...euh...Wie het weet mag het zeggen

Zat er al op toen ik hem kocht puur vanwege het Duitse oldtimer motorkenteken (hij was nog wel vrij lelijk toen) en had meer dan 10 jaar stilgestaan, maar bleek tot ieders verbazing echt keihard te lopen, dus maar lekker laten zitten... Heb 1x onder ideale weersomstandigheden 115 op de teller gehad, maar rond de 100 loopt ie altijd wel, best leuk met bijna alleen maar aanzuiggeluid (originele demper!), alleen goed op het wegdek letten met dat o.t. Gorillavorkje (vind ik nu eenmaal het leukst staan, met rekje en al

)... Het blokje is dus in ieder geval nog uit het tijdperk van vóór de bami invasie, 97cc, 4bak en electostart idd. Misschien van een Thaise Honda (Astrea?) ofzo, maar er staat verder nergens een merkje op, alleen een losse 'H'. Anyway, het loopt dus lekker!
Btw Berry, je spatje had ik gekocht voor dat Peanut rolling frame, maar weet nog niet heel zeker of ie er ook echt op komt, helemaal minimal lijkt me ook wel een keer leuk... Maar die op de Gorilla is dus een andere !