spruitstuk begrenzing
-
Dilu
spruitstuk begrenzing
heey,
ik heb een pbr er als het goed is zit er in het spruitstuk een begrenzing in de vorm van een ring. als je die eruit haalt of uitboort. moet je dan ook in je carburateur afstellingen veranderen of grootere sproeiers nemen?
ik heb een pbr er als het goed is zit er in het spruitstuk een begrenzing in de vorm van een ring. als je die eruit haalt of uitboort. moet je dan ook in je carburateur afstellingen veranderen of grootere sproeiers nemen?
Laatst gewijzigd door Dilu op 15 mar 2007 08:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
geurvreter
- Frequent 4T-MSB visitor
-
SingaBernd
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda SS50 en C50
pfoe.... even naar beneden scrollen en dan heb je ook zo'n topic dacht ik.
haal ze eruit. kijk inderdaad naar je bougie en luister hoe je blokje loopt. loopt het niet lekker even naar de gasnaald kijken misschien moet hij dan even omlaag of omhoog ! gewoon even kijken wat lekkerder loopt. wil dit allemaal niet helpen, dan zou ik pas gaan kijken naar een andere sproeier. aangezien je alleen iets aanpast aan het spruitstuk en niet aan de standaard carb.
succes
haal ze eruit. kijk inderdaad naar je bougie en luister hoe je blokje loopt. loopt het niet lekker even naar de gasnaald kijken misschien moet hij dan even omlaag of omhoog ! gewoon even kijken wat lekkerder loopt. wil dit allemaal niet helpen, dan zou ik pas gaan kijken naar een andere sproeier. aangezien je alleen iets aanpast aan het spruitstuk en niet aan de standaard carb.
succes
-
Name of Steel
uitboren is zo'n gedoe..
gewoon een boutje erin, door het "grote" ringetje naar binnen, tap door de kleine ring heen.. moertje erop.. en met een tang trek je em er zo uit..
Daarna kun je aan de andere kant een boutje met een ring erdoorheen halen.. en het zelfde herhalen!!
Veel beter! en geen kans op beschadiging dmv doorschieten met de boor ofzo :E
gewoon een boutje erin, door het "grote" ringetje naar binnen, tap door de kleine ring heen.. moertje erop.. en met een tang trek je em er zo uit..
Daarna kun je aan de andere kant een boutje met een ring erdoorheen halen.. en het zelfde herhalen!!
Veel beter! en geen kans op beschadiging dmv doorschieten met de boor ofzo :E
-
geurvreter
-
Dilu
-
geurvreter
-
geurvreter
-
www.4miniworld.nl
- Bezit: Honda shadow bobber
-
Dilu
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Ik vind het wel gaaf klinken, je hoort hem ook ''Zuigen'' als je gasgeeft.. Maar dat is natuurlijk gewoon een kwestie van smaak..Dilu schreef:gaaf, ik ga het dit weekend waarschijnlijk doen met een andere vriend die er geen verstand van heb![]()
kan er veel misgaan?
ik was ook van plan er een powerfilter op te zetten. maar ik weet niet of dat iets uitmaakt. is er iemand die daar ervaring mee heeft op een viertakt?
Voor 5euro heb je zo'n ding, als het niks is gooi je hem gewoon in een hoekje van de schuur