Honda CD50
Haha thnx
Nou boeit het mij niet of iets in perfect mooie staat is, het moet gewoon gebruikt kunnen worden. Deze auspuff bijvoorbeeld ziet er leuk uit, klinkt heerlijk, maar heeft wel wat plekken (was al toen ik hem kocht en ik heb een paar keer een stoeprandje opgezocht toen ik een paar pilsjes ophad..) maar dat boeit me niet. Ik kan ook elke week de buis gaan polijsten, maar dat heeft weinig zin in mijn ogen.
Het is vet als je een shiny brommer hebt, maar het zuigt als je er niet op durft te rijden omdat er pekel ligt of omdat het regent.
Ik heb trouwens het idee dat mijn koppeling een beetje begint te flippen, maar snel andere veren in zetten.. Hij rijdt met deze setup nu overtoeren in zijn vier (zit nu al veel meer in) en dan trekt ie top 75. Zal nog wel ff duren voordat ik vol vermogen er uit kan halen dus (andere carb, tandjes, koppeling etc) maar tot die tijd prima vervoer voor naar, in en om Utrecht (waar ik nog nooit op de rollerbank ben geweest
)
Neeh, ik was aardig toen ik jou zoveel geld passte, geen leuk bomberplaatje, verdraaide demper en een paar krassen? Ptttssik ben ook gewoon veel te aardig
Nou boeit het mij niet of iets in perfect mooie staat is, het moet gewoon gebruikt kunnen worden. Deze auspuff bijvoorbeeld ziet er leuk uit, klinkt heerlijk, maar heeft wel wat plekken (was al toen ik hem kocht en ik heb een paar keer een stoeprandje opgezocht toen ik een paar pilsjes ophad..) maar dat boeit me niet. Ik kan ook elke week de buis gaan polijsten, maar dat heeft weinig zin in mijn ogen.
Het is vet als je een shiny brommer hebt, maar het zuigt als je er niet op durft te rijden omdat er pekel ligt of omdat het regent.
Ik heb trouwens het idee dat mijn koppeling een beetje begint te flippen, maar snel andere veren in zetten.. Hij rijdt met deze setup nu overtoeren in zijn vier (zit nu al veel meer in) en dan trekt ie top 75. Zal nog wel ff duren voordat ik vol vermogen er uit kan halen dus (andere carb, tandjes, koppeling etc) maar tot die tijd prima vervoer voor naar, in en om Utrecht (waar ik nog nooit op de rollerbank ben geweest
Geweld: veel herrie en een hoop snelheid. Brommerrijden is pure woede.
haha grapjasLennaert schreef:Haha thnx
Neeh, ik was aardig toen ik jou zoveel geld passte, geen leuk bomberplaatje, verdraaide demper en een paar krassen? Ptttssik ben ook gewoon veel te aardig![]()
Ik heb trouwens het idee dat mijn koppeling een beetje begint te flippen, maar snel andere veren in zetten.. Hij rijdt met deze setup nu overtoeren in zijn vier (zit nu al veel meer in) en dan trekt ie top 75. Zal nog wel ff duren voordat ik vol vermogen er uit kan halen dus (andere carb, tandjes, koppeling etc) maar tot die tijd prima vervoer voor naar, in en om Utrecht (waar ik nog nooit op de rollerbank ben geweest)
-
Kloppenburg
- 4T-MSB regular
Ik heb er nu een 2plaats koppeling in zitten, en achter een 36 tandwiel icm een 15 voor. Zo ff een echt testritje maken, maar het rondje in de buurt was veelbelovend
Ik heb echt iets gemist volgens mij met een 1plaats koppeling..
-
Hermie
Re: Honda CD50
Ik heb misschien een digitale teller voor je,nieuwLennaert schreef:Het zonnetje scheen -> tijd voor wat foto's
Setup
88cc alu
OT70 kop inc snelle nok
Vervroegende CDI onsteking met afgedraaid puntenvliegwiel
1plaats koppeling (help)
17mm Keihin
15-40 vertanding
Loopt naar mijn mening nog niet hard genoeg, misschien dat dit aan mijn onsteking ligt (volgens mij kan die veeel verder doortrekken). Trekt wel hard op, dus de twv moet zoizo nog anders (zeker straks met nieuwe carb)
Plannen
22mm Mikuni vlakschuif
Sterke koppelingsveren
Kapjes mooi laten spuiten en voorzien van CD50 embleempjes
Misschien een (digitaal) tellertje
Ideeën zijn welkom, commentaar uiteraard niet. Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem wel voor het eerst in 3 maanden gepoetst heb, rijden is toch een stuk leuker..
spedificatie's: Sigma sport ,type BC600
max snelheid 330 km p/uur
dag teller
tijd
totale km stand
rijtijd per rit
max.snelheid
Merk Sigma sport
kost normaal 17.00 euro, voor jou 12.50 euro
Hermie bedankt, maar ik heb vandaag al een tellertje gemonteerd (gekregen van een vriend). Gisteren de ND enkelarms vvv aan de praat gekregen, gelijk mn lichtjes doorgefikt, maar loopt wel allejezus lekker
Vorige week een ontluchtingsdopje erop, en nu nog ff wachten op de sproeiers voor mn 24mm vlak
Vorige week een ontluchtingsdopje erop, en nu nog ff wachten op de sproeiers voor mn 24mm vlak
-
Blootkonijn
- 4T-MSB regular
- Bezit: Honda CD50
Honda C50 - Locatie: Ommen
ik heb nog cd achtervering liggen, wel zwart gepoedercoat maar kon je inprincipe weet wit maken.
als je intresse hebt roept het maar.

als je intresse hebt roept het maar.
Matig uw kinderen, denk om mijn snelheid!
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Daar zal ie na 3 jaar wachten wel extra blij mee zijn .
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
Thomgun
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda C50 K1
Honda Z50A K2 - Locatie: Hattem
BUMPNIX schreef:Daar zal ie na 3 jaar wachten wel extra blij mee zijn .
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.