Thanks! Wat meer over de Bol: de motor heb ik 3 jaar aan gebouwd, ik kocht standaard en naar een jaar was íe zo: met sportuitlaat en wat ander spul, redelijk 'stock'
Een jaar later, fireblade wielen en monoshock fireblade brug, supertrapp, dyna onsteking en mikuni vm33's.
En weer (precies) een jaar later was 'ie zo: hier nog in opbouw met de spondon achterbrug en wat van de frameverstevigingen klaar.
En nu 'is ie ongeveer rijklaar en is het tijd voor het volgende project! De z50a! Ik ga proberen 'm op motorkenteken te krijgen, heb al een boel tips gekregen.
Wil hem voornamelijk gebruiken voor ritjes hier in de buurt en om over de dijk te sjezen, wat ik nodig heb ik veel trekkracht, top rond de 80 is prima voor de dijk hierzo. Het hoeft dus niet ál te gek.
Heb nog een semi c50 onderblokje waar ik wat mee wil doen, maar wil wel de semi 3-bak houden. (lekker robuust)
Ik heb nog geen idee wat de beste keus is aan cilinder/kop/kruk aangezien er in die paar jaar dat ik er tussenuit ben érg veel nieuw aanbod bij is gekomen. Wie weet heeft iemand hier een advies?