Stuurschakelaar vraagje

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
MichelVH
Frequent 4T-MSB visitor

Stuurschakelaar vraagje

Bericht door MichelVH »

Dag heren,

Ik heb een CB125 twin uit (ik geloof) '78

Ik ben deze om aan het bouwen naar hydraulische rem. Alleen zit ik even met het volgende: Ik zoek een stuurschakelaar/gashendel zonder de montage voor een knijper. Deze zit namelijk al aan mijn rempomp. Heeft iemand hier iets voor liggen? Hij mag er iets anders uitzien, maar de licht en off/on moeten er wel op zitten. Zwart maakt niet uit, polijst ik hem zelf. Alleen bijvoorbeeld een CB500 hendel zie ik opname voor 2 gaskabels, ik weet niet of die eindaanslag er dan is voor de gasdraaibuis zodat je hem ook met een enkele gaskabel kunt gebruiken? Als ik niks vind, dan slijp ik de originele gewoon af, maar liever niet natuurlijk

Onderstaand foto's van het originele hendel.

Afbeelding

Afbeelding
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Re: Stuurschakelaar vraagje

Bericht door NIX »

Ik zou op MP bij de Honda's blijven zoeken. Als er een dubbele aansluiting op zit, draai je gewoon maar 1 kabel in. Lijkt me geen enorm probleem. Ik zou ook gewoon bij CB250 of FT500 kijken.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
ildert
The 4T-MSB is my life!
Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50

Re: Stuurschakelaar vraagje

Bericht door ildert »

Waarom wissel je niet alles voor de mt/mb/cb50s manier? Losse gashandle, en losse rempomp rechts, en links een schakelaar voor alles. Past mooi bij de hydrorem en is goedkoop. Mt/mb spul is er zat en ook imi nieuw voor weinig....en honda

Deze zou ik niet verslijpen, die zijn er niet veel en waar laat je dan de spiegel?
grote klappen, snel thuis
Plaats reactie