Blok krijgt geen benzine
Blok krijgt geen benzine
Mijn Sachs MadAss loopt niet meer. Hij krijgt geen benzine.
Als ik rechtstreeks rem reiniger in de carburateur spuit dan loopt hij wel, dus wel gewoon vonk etc.
Ik ben een beginner dus weet niet precies waar ik het moet zoeken.
Carburateur heb ik eraf gehad en enigszins schoon gemaakt. Met de compressor doorgespoten. Sproeier er uit gehad en schoongemaakt.
Wat zijn de meest logische oorzaken van dit probleem? Moet ik de carburateur er nog een keer onderuit halen en andere specifieke delen controleren?
Als ik rechtstreeks rem reiniger in de carburateur spuit dan loopt hij wel, dus wel gewoon vonk etc.
Ik ben een beginner dus weet niet precies waar ik het moet zoeken.
Carburateur heb ik eraf gehad en enigszins schoon gemaakt. Met de compressor doorgespoten. Sproeier er uit gehad en schoongemaakt.
Wat zijn de meest logische oorzaken van dit probleem? Moet ik de carburateur er nog een keer onderuit halen en andere specifieke delen controleren?
- gonzo
- The 4T-MSB is my life!
Re: Blok krijgt geen benzine
Komt er benzine de carb in ? Oftewrl slangetje en of kraantje verstopt misschien.
Eat shit and die..........
Als ik het slangetje los haal komt er wel benzine.
Ik heb de madass pas. Hij liep toen ik hem net had. Ik heb er zelf E10 benzine in gedaan. Dat was niet zo handig, wellicht was dat uiteindelijk de oorzaak van het probleem maar die benzine is eruit en zit nu gewoon Super in.
Ik heb de madass pas. Hij liep toen ik hem net had. Ik heb er zelf E10 benzine in gedaan. Dat was niet zo handig, wellicht was dat uiteindelijk de oorzaak van het probleem maar die benzine is eruit en zit nu gewoon Super in.
Laatst gewijzigd door Mikej34 op 21 dec 2025 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- gonzo
- The 4T-MSB is my life!
Hangt en werkt de vlotter correct? Als die verkeerd gemonteerd is, of verkeerd afgesteld sluit ie je carb af
Eat shit and die..........
- magnamaniac
- 4T-MSB regular
Als je de aftap van de carburateur open draait, komt er dan wel benzine uit?
If it looks stupid but works, it's not stupid.
Goeie, ga ik morgen gelijk proberenmagnamaniac schreef: ↑21 dec 2025 19:22 Als je de aftap van de carburateur open draait, komt er dan wel benzine uit?
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- Bezit: Morris Ital
Als je de vlotter eruit gehaald hebt kun je hm omgekeerd monteren. dan komt er geen benzine meer in de vlotterkamer. Is vaker voorgekomen.

Dit is raar. Uit de aftap komt niets. Maar als ik de benzineslang bij de carburateur los haal komt daar wel benzine uit.magnamaniac schreef: ↑21 dec 2025 19:22 Als je de aftap van de carburateur open draait, komt er dan wel benzine uit?
- magnamaniac
- 4T-MSB regular
Dan weet je nu waar het mis gaat.
Kan iets simpels zijn als vuil in het zeefje (hebben deze carburateurs een zeefje bij de vlotter naald?)
Kan iets simpels zijn als vuil in het zeefje (hebben deze carburateurs een zeefje bij de vlotter naald?)
If it looks stupid but works, it's not stupid.
-
Davyke
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Honda st50
Honda st50 op 12V en verlaagd
Honda amigo
Zhenhua Dax 50cc
Bullit heritage 50cc - Locatie: Kempen
Dus ofwel zeefje verstopt, vlotternaald zit vast. Of een inwendig kanaaltje vervuild of vlotter verkeerd gemonteerd.
Alles even gedemonteerd en schoon geblazen.magnamaniac schreef: ↑22 dec 2025 12:18 Dan weet je nu waar het mis gaat.
Hij loopt weer als een zonnetje.
Iedereen bedankt voor de hulp.