Hallo allemaal, paar jaar geleden met veel plezier regelmatig op dit forum te vinden geweest, totdat ik op een rotonde door een automobiliste over het hoofd ben gezien. Ik heb de CT70 van de hand gedaan en heb in de tussentijd nog wel een andere brommer gehad, maar geen 4T Honda (
uche... Zündapp... uche).
Vorig jaar is mijn zoon Niek 16 geworden en blijkbaar heb ik iets overgedragen, want hij had zijn zinnen gezet op een Dax.

We hebben een Chinees (Jincheng) van marktplaats geplukt en deze helemaal uit elkaar gehaald, nieuw kleurtje gegeven en opnieuw opgebouwd. Best leerzaam voor hem (en stiekem ook mij). Ik heb tijdens de opbouw ook weer veel nuttige info van het forum gehaald en zal dat de komende tijd ook nog blijven doen verwacht ik.
Het rijbewijs bleek een redelijke hobbel te zijn, maar ook dat is nu in bezit en hij heeft de afgelopen tijd behoorlijk wat kilometers gemaakt op zijn Dax, die nu zo'n 45 Chinese kilometers op de teller gaat en ook van mij mag dat wel wat harder. Zeker met tegenwind zakt de snelheid best wel terug.
Ik zal hier niet meteen een technisch topic van maken en het hierbij laten. Als ik technische vragen heb zal ik dit in een relevant topic plaatsen.
Nog wel even foto van de Dax van Niek: