nu lees ik cb50
cb50 j
ik heb een cb50 jf
wat is het verschil ik heer of lees het graag
mvg Kareltje
zuiger en cylinder zijn gewoon het zelfde als de J versieDaan1508 schreef:De CB50F is de niet-begrensde versie: 5-versnellings-bak, andere cilinderkop, andere nokkenas, andere cilinder en zuiger (als ik het goed heb), vervroegend vliegwiel, grotere carburateur, en nog misschien wel wat.
Oke! Wist ik niet, ik dacht dat zogenaamde zeta zuigers/cilinders ook standaard CB50f materiaal waren.ildert schreef:zuiger en cylinder zijn gewoon het zelfde als de J versieDaan1508 schreef:De CB50F is de niet-begrensde versie: 5-versnellings-bak, andere cilinderkop, andere nokkenas, andere cilinder en zuiger (als ik het goed heb), vervroegend vliegwiel, grotere carburateur, en nog misschien wel wat.
uitlaat is wel anders, net als het inlaatpruitstuk, filterrubber en filterdeksel
daarnaast zijn er nog de uiterlijke verschillen en dan is de opvallendste het zadel/spatbord, maar ook tellers zijn anders.
Daan1508 schreef:Oke! Wist ik niet, ik dacht dat zogenaamde zeta zuigers/cilinders ook standaard CB50f materiaal waren.ildert schreef:zuiger en cylinder zijn gewoon het zelfde als de J versieDaan1508 schreef:De CB50F is de niet-begrensde versie: 5-versnellings-bak, andere cilinderkop, andere nokkenas, andere cilinder en zuiger (als ik het goed heb), vervroegend vliegwiel, grotere carburateur, en nog misschien wel wat.
uitlaat is wel anders, net als het inlaatpruitstuk, filterrubber en filterdeksel
daarnaast zijn er nog de uiterlijke verschillen en dan is de opvallendste het zadel/spatbord, maar ook tellers zijn anders.