ik ben Pieter en heb zelf een Honda CD50h en ben opzoek naar een zij-kapje die voor mijn batterij gaat (linkerkant) en heb nog niks gevonden wel heb ik er een gevonden voor een Honda CD50 Benley maar ik weet niet of dat ook past?
als iemand mij hier mee kan helpen zou dat fijn.
Honda CD50 benly onderdelen kunnen die ook op een CD50h
-
pieterCD50h
- 4T-MSB beginner
- Bezit: CD50h
- gerbrandicus
- Astrealover
Re: Honda CD50 benly onderdelen kunnen die ook op een CD50h
Als je de grote plastic kap voor de CD50 Benly bedoelt, nee die past niet. Is totaal anders en je zult een extra beugel moeten monteren op je frame.
Als je het kleine stalen deksel van de Benly 50S bedoelt, ja die past, maar als je rechts een CD zijkap hebt heb je er weinig aan natuurlijk. Of als je niets hebt rechts, dan heb je daar alsnog een gat zitten.
Je moet helaas gewoon echt oud type CD50 zijkappen hebben. Even de ogen open houden op marktplaats, ze komen weleens voorbij.
Als je het kleine stalen deksel van de Benly 50S bedoelt, ja die past, maar als je rechts een CD zijkap hebt heb je er weinig aan natuurlijk. Of als je niets hebt rechts, dan heb je daar alsnog een gat zitten.
Je moet helaas gewoon echt oud type CD50 zijkappen hebben. Even de ogen open houden op marktplaats, ze komen weleens voorbij.