camiel zijn bami monkey

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Plaats reactie
lupomob
4T-MSB regular
Bezit: Een heuze bami monkey

camiel zijn bami monkey

Bericht door lupomob »

Aangezien het zo makkelijk is gemaakt om foto's te uploaden word het ook voor mij tijd om eens wat foto's hier neer te knallen.

Het begin: ik zag bij eigen huis en tuin een stukje over mini motoren en na wat googelen kwam ik op een dax uit maar dat vond ik niks. een mknkey was snel gevonden en het zoeken naar een monkey was begonnen.
Met een budget van werkelijk niets was de keuze beperkt en vond ik een wrak met nieuw 125 cc lifan blok.
Ik werd de trotse eigenaar van een hoopje onderdelen wat een brommer scheen te zijn.

Nog nooit in het echt een monkey gezien in zijn geheek en geen ervaring met 4 takt dus het duurde een weekje voordat hij een soort van rijdtbaar was.
Ik had ook nog nooit op een schakelbrommer gereden en de eerste keer hem in zijn 1 zetten en gas geven resulteerde in een vliegende brommer en wat losse planken in de schutting.

Gezien hij paars was en ik de action verf eens wou testen veranderde hij in blauw wit en heb in die kleuren de hdd gereden.
Nu ligt hij volledig uit elkaar voor een echte opknap beurt en gaat hij dus helemaal kaal en krijgt wat nieuwe onderdelen om hem naar mijn zin te krijgen.
Genoeg getypt en tijd voor de eerste foto's
Bijlagen
2011-06-25_07.18.39.jpg
2011-06-25_07.18.39.jpg (174.28 KiB) 887 keer bekeken
Laatst gewijzigd door lupomob op 20 jan 2012 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
On the first day god created the 2 stroke engine, on the second day he was pissed bij the sound off the 2 stroke and created the 4 stroke engine. just perfect
nielspbr
Mr Kockengen
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.

Re: camiel zijn bami monkey

Bericht door nielspbr »

Leuk dat je nu foto's kan toevoegen, maar had je hem niet even kunnen draaien. :P
lupomob
4T-MSB regular

Bericht door lupomob »

Scherp haha.

Ik plaats de berichten via mijn telefoon en ben er achter dat je ze.dus ook wel kan draaien
On the first day god created the 2 stroke engine, on the second day he was pissed bij the sound off the 2 stroke and created the 4 stroke engine. just perfect
lupomob
4T-MSB regular

Bericht door lupomob »

Zo het heeft even geduurd maar we schieten inmiddeks alweer aardig op.

Morgen even tekst en uitleg.
Voor nu alleen vast een foto zoals hij er nu bij staat.
Bijlagen
2012-02-17 21.29.11.jpg
Plaats reactie