Ik ben Roel 41 jaar oud en erg geïnteresseerd in auto's, motoren, brommers et et et, ik ben op mijn 9 jaar begonnen met een honda P50 dat was mijn eerste en enigste 4-takt wel heb ik heel veel brommers gehad oa solex, peugeot, zundap kreidler, puch, honda, noem ze maar op
Dus je zette de auto op het werk ook altijd in de rij voor de verkoop
Ik kreeg steeds meer last van mijn armen (spierpijn) en nadien nog veel meer klachten, na veel onderzoek bleek ik een zeldzame auto-immuunziekte te hebben http://www.huidarts.com/cgi-bin/patinfo ... 1064158980
Dus heb ik mijn motor verkocht, op het moment heb ik een spartamet (meerderen) want een mens moet een hobby hebben, overdag pas ik op mijn twee en half jaar oud dochtertje, en als ik een moment vrij heb dan ben ik aan het knutselen.
Nu ik een zeldzame spartamet rabbit heb gerestaureerd, heb ik zin om een honda 4-takt te kopen en desnoods te restaureren, nu kan ik een honda novio kopen voor redelijk geld, hij loopt overigens niet, vermoedelijk de bobine kapot.
Maar mijn vraag, als ik de novio vooruit duw, zeg maar ik wil er een stukje mee lopen, dan moet hij toch vrij lopen ? als ik er mee ga rennen dan mag de koppeling (automaat) toch pas aan pakken ? want als ik hem nu wil verzetten dan loopt hij niet vrij.
De eigenaar zegt dat ik hem op fietsen moet zetten als ik hem wil verplaatsen, maar mijn gevoel zegt dat als hij nu niet ontkoppelt, hij dat ook niet zal doen, als de motor loopt.