Goed idee ik ben wel benieuwd wat voor aparte en leuk tankje nog meer inloop zijn?butt head schreef: zijn er nog meer mensen die een aparte special paint hebben?
zou leuk zijn als je er een foto bij doet.

hoe vinden we die (ex-)weeknemenrs? ik heb zelf nog nooit geghoord van dat GL paintslowrider schreef:Aangezien GL paints die dingen gespoten heeft is het *mogelijk* handiger om het eens bij GL na te vragen ipv. te gissen. Mogelijk dat een van de (ex-)werknemers) die vroeger SS50 tanks gespoten heeft er meer over kan vertellen. Misschien wat uitgeprinte voorbeelden meenemen om het geheugen op te frissen ?
En mogelijk een leuk item voor het HVN blaadje...
GL paints bestaat gewoon nog, zit in Oud-Beijerland.butt head schreef:hoe vinden we die (ex-)weeknemenrs? ik heb zelf nog nooit geghoord van dat GL paintslowrider schreef:Aangezien GL paints die dingen gespoten heeft is het *mogelijk* handiger om het eens bij GL na te vragen ipv. te gissen. Mogelijk dat een van de (ex-)werknemers) die vroeger SS50 tanks gespoten heeft er meer over kan vertellen. Misschien wat uitgeprinte voorbeelden meenemen om het geheugen op te frissen ?
En mogelijk een leuk item voor het HVN blaadje...
..even off Topic... Dit is wel een bijzonder fraaie SS50gerbrandicus schreef:Hij hoort grijs met blauwe tank.
Kan dat het uitprobeersels waren, daar kom je nooit achter. Dat spuiten van die tankjes was niet een enorm officieel en strak geregeld iets.