Op 29 april zou een goede vriend, Henry, komen om mij te leren fietsen. Omdat ik nog lang niet ben genezen en mijn linker been de coördinatie mist met de opdrachten die het krijgt is balans een problematische kwestie. Uiteindelijk lukte het mij onder zijn bezielende leiding de fiets in evenwicht te houden en de eerste paar rondjes op ons kerkplein te fietsen, alweer een doel (dream) bereikt. Ik fiets nu iedere dag, de grootste afstand tot op heden 15 km, het is zeer vermoeiend.
Uiteraard kon ik niet nalaten te vragen of ik ook op een C50 mocht rijden, ook dat werd ingewilligd. Schakelen is een groot probleem i.v.m. het ontbreken van de nodige pedaal druk terwijl het opheffen van mijn voet een nog groter probleem veroorzaakt. Gisteren heb ik een korte rit van 30 km en vandaag een toerrit van 60km+ gereden.
Lopen,fietsen en bromfiets rijden ga ik nu keihard oefenen en ik heb een Dream..........meerijden naar en op de Hondadag.
Daarom heb ik besloten vanaf heden(iedere dag)en iedere zondag een toertocht te gaan rijden om zodoende mijn reactie vermogen en uithoudingsvermogen te testen en te verbeteren.
We starten als vanouds :
P.E.Aalbertszlaan 5 te Odijk
Melden vanaf 11.00 uur, vertrek 12.00 uurLet op tijd is gewijzigd !(was 12.00 en 13.00) Ik wil gaan kijken naar de start van de Edevaartrit.
afstand : afhankelijk van mijn vermoeidheid
Ik hoop veel van jullie te mogen begroeten na een veel te lange afwezigheid van 4 maanden waarbij ik knarsetandend achter het raam zat te kijken........