15 mei 1ste testtoerrit.....op weg naar een Dream

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
DAX6
4T-MSB regular

15 mei 1ste testtoerrit.....op weg naar een Dream

Bericht door DAX6 »

4 takters, op 28 april j.l. ben ik ontslagen uit het revalidatiecentrum "De Hoogstraat "waar ik verbleef met een dwarslaesie door een medische fout. Door keihard te werken ben ik er in geslaagd binnen 4 maanden, er staat normaal 12 maanden voor, lopend (dat was mijn doel) met 10 stappen zonder hulpmiddelen de deur uit te lopen. Thuis had ik stiekem geoefend zonder de Hoogstraat er in te kennen. Bij mijn vertrek nodigde ik iedereen uit mij uit te zwaaien, ze waren verbijsterd.....
Op 29 april zou een goede vriend, Henry, komen om mij te leren fietsen. Omdat ik nog lang niet ben genezen en mijn linker been de coördinatie mist met de opdrachten die het krijgt is balans een problematische kwestie. Uiteindelijk lukte het mij onder zijn bezielende leiding de fiets in evenwicht te houden en de eerste paar rondjes op ons kerkplein te fietsen, alweer een doel (dream) bereikt. Ik fiets nu iedere dag, de grootste afstand tot op heden 15 km, het is zeer vermoeiend.
Uiteraard kon ik niet nalaten te vragen of ik ook op een C50 mocht rijden, ook dat werd ingewilligd. Schakelen is een groot probleem i.v.m. het ontbreken van de nodige pedaal druk terwijl het opheffen van mijn voet een nog groter probleem veroorzaakt. Gisteren heb ik een korte rit van 30 km en vandaag een toerrit van 60km+ gereden.
Lopen,fietsen en bromfiets rijden ga ik nu keihard oefenen en ik heb een Dream..........meerijden naar en op de Hondadag.
Daarom heb ik besloten vanaf heden(iedere dag)en iedere zondag een toertocht te gaan rijden om zodoende mijn reactie vermogen en uithoudingsvermogen te testen en te verbeteren.
We starten als vanouds :
P.E.Aalbertszlaan 5 te Odijk
Melden vanaf 11.00 uur, vertrek 12.00 uurLet op tijd is gewijzigd !(was 12.00 en 13.00) Ik wil gaan kijken naar de start van de Edevaartrit.
afstand : afhankelijk van mijn vermoeidheid
Ik hoop veel van jullie te mogen begroeten na een veel te lange afwezigheid van 4 maanden waarbij ik knarsetandend achter het raam zat te kijken........
:lol:
Laatst gewijzigd door DAX6 op 11 mei 2011 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
CB50dude
4T-MSB addict
Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :(

Re: 15 mei 1ste testtoerrit.....op weg naar een Dream

Bericht door CB50dude »

Als ik er weer een goeie voorvork in heb zitten en ik geen hoofdpijn meer heb wil ik wel een keer meerijden.
Honda CoolDriver50
schwantz34
4T-MSB addict
Bezit: Honda SS50, Honda CB72 "61, Aprilia RSV 1000R

Bericht door schwantz34 »

ik ben er wel bij denk ik!
Wil wel weer voor het donker thuis zijn ivm geen licht op de SS dmv een spanningsregelaar die telkens weg smelt..
Gewoon Tania
4T-MSB addict

Bericht door Gewoon Tania »

herman, heb je casper als revalidatie-arts gehad??
Edo
slagschroevendraaier elite
Bezit: Honda Chaly, GB500

Bericht door Edo »

Als je een uur eerder weggaat, kun je om 12:00u verzamelen voor de Zeven Plassen Rit in Leimuiden!
Roxanne
The 4T-MSB is my life!
Bezit: Honda c50.

Bericht door Roxanne »

Wat ben ik verbaasd zeg Herman. Wat bent u in een ontzettende snel trein vaart vooruit gegaan. Ik heb erg veel bewondering voor u doorzettingsvermogen. Wauw. Ik kan helaas niet bij de rit zijn maar veel succes met het opbouwen van het brommer rijden.
Tuut tuut ik ben het Ctje van Rox.
DAX6
4T-MSB regular

Bericht door DAX6 »

Edo schreef:Als je een uur eerder weggaat, kun je om 12:00u verzamelen voor de Zeven Plassen Rit in Leimuiden!
Verder dan 30-45 km van huis kan ik voorlopig niet(per dag 5 km erbij om uit te bouwen), dat zou onverantwoordelijk zijn. Daarnaast moet ik mij nog steeds voortbewegen met krukken.... de totale genezing (75% verwachting) gaat nog zeker 2-5 jaar duren. Ik moet mij gaan richten op enkele reis 50 km(Zwolle), overnachten, de Honda dag, weer overnachten en daarna terug naar huis ook weer 50 km.
DAX6
4T-MSB regular

Bericht door DAX6 »

Gewoon Tania schreef:herman, heb je casper als revalidatie-arts gehad??
Dokter Dijkstra AB1
XL50deSeauje
The 4T-MSB is my life!
Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
Contacteer:

Bericht door XL50deSeauje »

Succes ermee Herman! Jammer dat je het ritje in Leimuiden nog niet haalt! Have fun zondag!
Helm op de buddy, voorwiel naar rechts, tas bij het voorwiel.
De RZN
nielspbr
Mr Kockengen
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.

Bericht door nielspbr »

DAX6 schreef:
Edo schreef:Als je een uur eerder weggaat, kun je om 12:00u verzamelen voor de Zeven Plassen Rit in Leimuiden!
Verder dan 30-45 km van huis kan ik voorlopig niet(per dag 5 km erbij om uit te bouwen), dat zou onverantwoordelijk zijn. Daarnaast moet ik mij nog steeds voortbewegen met krukken.... de totale genezing (75% verwachting) gaat nog zeker 2-5 jaar duren. Ik moet mij gaan richten op enkele reis 50 km(Zwolle), overnachten, de Honda dag, weer overnachten en daarna terug naar huis ook weer 50 km.
Eeh, Zwollywood is 100km bij jou vandaan Herman, dat wordt nog een hotelletje pakken halverwege.
schwantz34
4T-MSB addict
Bezit: Honda SS50, Honda CB72 "61, Aprilia RSV 1000R

Bericht door schwantz34 »

het blijkt echt ongelovelijk slecht weer te worden zondag..
Denk niet dat ik kom als het regent, als het Zondag toch mooi weer is dan ben ik er denk ik wel, ligt eraan hoelaat het zaterdag avond word :mrgreen:
DAX6
4T-MSB regular

Bericht door DAX6 »

nielspbr schreef:
DAX6 schreef:
Eeh, Zwollywood is 100km bij jou vandaan Herman, dat wordt nog een hotelletje pakken halverwege.
Klopt die 100 km, vandaag 80 km gereden, ga het langzaam opvoeren naar 120km en meer. Schakelen nog steeds een probleem, ik krijg nu speciale fysio aan mijn linker voet om die soepeler te maken.
RobHonda
The 4T-MSB is my life!

Bericht door RobHonda »

Is het geen idee een at-blok te monteren? Of wil je per se kunnen schakelen?
DAX6
4T-MSB regular

Bericht door DAX6 »

RobHonda schreef:Is het geen idee een at-blok te monteren? Of wil je per se kunnen schakelen?
Ik heb een AT blok maar dan kan ik ook een Noof /PC of Amigo gaan rijden. Mijn voet moet soepeler worden, lopen, fysio en schakelmachine rijden. Als het pookje iets langer zou zijn heb ik meer ruimte om mijn voet te bewegen. Maar bedankt voor je meedenken ! :P
Christiaan
4T-MSB addict
Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje

Bericht door Christiaan »

DAX6 schreef:
RobHonda schreef:Is het geen idee een at-blok te monteren? Of wil je per se kunnen schakelen?
Ik heb een AT blok maar dan kan ik ook een Noof /PC of Amigo gaan rijden. Mijn voet moet soepeler worden, lopen, fysio en schakelmachine rijden. Als het pookje iets langer zou zijn heb ik meer ruimte om mijn voet te bewegen. Maar bedankt voor je meedenken ! :P

Er is vast wel iemand die hem dmv lassen een stukje voor je kan verlengen toch?
Plaats reactie