Alloha,
ik ben van plan om een ultrasoonreiniger aan te schaffen. Vooral voor tandwielen, carb, sproeiers en eventueel sieraden en munten. Nu heb ik wel het een en ander op het oog maar ik kom er niet echt achter hoeveel liter ik nodig zou hebben voor bijvoorbeeld mijn carb. Nu kan ik hem best een keer omdraaien, maar het moet niet te klein worden natuurlijk.
Deze is best aardig maar is enkel 0.6 liter, is dit genoeg???
klik
Aanschaf ultrasoonreiniger, maar welke
Aanschaf ultrasoonreiniger, maar welke
Op waterfiets, rijmt helemaal niets!
Re: Aanschaf ultrasoonreiniger, maar welke
eentje van 3l voor carburateurs
En bvb carters eentje van 25l
En bvb carters eentje van 25l
http://6volt.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
3 liter voor een carb?? Is dat niet wat veel?
Ik bedacht me namelijk ook nog dat als je de reiniger vult met water en er dan een groot bekerglas inzet met ethanol/wasbenzine/o.i.d. en daar je product in doet, dat dat dan ook moet werken. Zo maak ik nu op werk ook glazen samples schoon. Daar leggen we niks rechtsreeks in de reiniger maar altijd in een ander (dicht) bakje.
Is 1 liter echt niet genoeg?
Ik bedacht me namelijk ook nog dat als je de reiniger vult met water en er dan een groot bekerglas inzet met ethanol/wasbenzine/o.i.d. en daar je product in doet, dat dat dan ook moet werken. Zo maak ik nu op werk ook glazen samples schoon. Daar leggen we niks rechtsreeks in de reiniger maar altijd in een ander (dicht) bakje.
Is 1 liter echt niet genoeg?
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
voor een carbu heb moet je eigenlijk niet kleiner hebben dan een van 3 liter. dan kan je ook de grote carburateurs schoon maken. je moet ook rekening houden met een mandje wat in het bad zit dat die kleiner is.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
XL50deSeauje
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
- Contacteer:
Die van 0,6 liter is leuk voor je kunstgebit, een carb ga je der niet mee redden....
Helm op de buddy, voorwiel naar rechts, tas bij het voorwiel.
De RZN
De RZN
Je moet idd rekening houden met het mandje. Een 3liter is al rap gevuld.
http://6volt.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat zijn mooie setjes! Bedankt voor de tip. Sowieso (ja dat schrijf je zo) bedankt allemaal voor de reacties, ik ga waarschijnlijk voor de 2.5L. Is geen 3L maar het zal best voldoende zijn. Dan is het ook een nog een beetje een leuk prijsje.
-
Sjaak
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: C310S
Kijk ook hier eens bij Conrad, die heeft ze in maten en soorten en prijzenPhys schreef:Dat zijn mooie setjes! Bedankt voor de tip. Sowieso (ja dat schrijf je zo) bedankt allemaal voor de reacties, ik ga waarschijnlijk voor de 2.5L. Is geen 3L maar het zal best voldoende zijn. Dan is het ook een nog een beetje een leuk prijsje.
http://shop.conrad.nl/huis-en-tuin/huis ... -reiniger/
En neem er één met verwarming, dat reinigt nog sneller.
Mvgr. Sjaak.
Met een kleine hamer kun je geen grote klappen geven, met een grote hamer wel kleine klappen.