Helaas 60,= euri's armer.
Wordt dit het nieuwe Topic, Boetes, vraag altijd je foto op!

Wat is inchoatief?butt head schreef:leuk inchoatief![]()
helaas ben ik nog nooit geflitst enkel van voor
Ben je nou wel of niet geflitst?butt head schreef:leuk initiatief![]()

van achter nee dus ik heb nog niet zoon mooie foto gekregense7ven schreef:Ben je nou wel of niet geflitst?butt head schreef:leuk initiatief![]()
foto moet je opvragen...butt head schreef:van achter nee dus ik heb nog niet zoon mooie foto gekregense7ven schreef:Ben je nou wel of niet geflitst?butt head schreef:leuk initiatief![]()
van voor wel ook geen mooie foto gekregen
arnold-d schreef:foto moet je opvragen...butt head schreef:van achter nee dus ik heb nog niet zoon mooie foto gekregense7ven schreef:Ben je nou wel of niet geflitst?butt head schreef:leuk initiatief![]()
je kan je foto gewoon opvragen via internet ......pas nog gedaan 201 kmph( met het autotje van vrouwlief) kon het gewoon niet geloven !broem schreef:het zou net wat wezen dat de foto opvragen ook weer €6,- extra kost net als die administratie kosten. maar ja het is zonde geld en als ik zo zie lijkt het mij geen gevaarlijke situatie...
laat maar zien die fotoHarleyD schreef:je kan je foto gewoon opvragen via internet ......pas nog gedaan 201 kmph( met het autotje van vrouwlief) kon het gewoon niet geloven !broem schreef:het zou net wat wezen dat de foto opvragen ook weer €6,- extra kost net als die administratie kosten. maar ja het is zonde geld en als ik zo zie lijkt het mij geen gevaarlijke situatie...
Ik heb de foto niet opgeslagen , maar denk dat iedereen hier wel weet hoe de achterkant van een Zafira er ongeveer uitziet !butt head schreef:laat maar zien die fotoHarleyD schreef:je kan je foto gewoon opvragen via internet ......pas nog gedaan 201 kmph( met het autotje van vrouwlief) kon het gewoon niet geloven !broem schreef:het zou net wat wezen dat de foto opvragen ook weer €6,- extra kost net als die administratie kosten. maar ja het is zonde geld en als ik zo zie lijkt het mij geen gevaarlijke situatie...
je hoeft toch geen boete te hebben gehad om je foto op te vragen?butt head schreef:arnold-d schreef:foto moet je opvragen...butt head schreef:van achter nee dus ik heb nog niet zoon mooie foto gekregense7ven schreef:Ben je nou wel of niet geflitst?butt head schreef:leuk initiatief![]()
heb jij ooit een boete ontvangen als je met een brommer motor een flitspaal te gemoed rijd met een te hoge snelheid?
ik niet heb namelijk geen kenteken plaat voor op zitten
en van achter hebben ze mijn nog niet geflitst