C310S

CB125S

En mijn oude noofje, nu in het bezit van Tania, daarvoor van Jurrien.

Ik kan het niet nog meer met je eens zijn, ik vind het 3 keer niks. Misschien het voorspatbord kort zagen of een andere aanpassen. Heb er een kreidler spatje voor liggen maar die vind ik weer net te hoekig. Wel RVS 8)Berry schreef:
Wat is het toch jammer dat die immi spatjes het net niet zijn. Hopelijk komt er een keer iemand op het idee om een opdracht aan een paar Taiwanezen te geven om de originele spatjes wel goed na te maken.

Dezelfde Jasper schreef:Een stapje verder. De voorvork staat een paar centimeter lager, dus de koplampoortjes moesten ook lager. Daarvoor heb ik de ringen bovenop de oren gedremeld tot ze strak om de voorvork passen (25mm).
De tank heeft 5 lagen blanke lak gekregen en lijkt tot nu toe nog niet te roesten.
Ik hoop de komende weken er eindelijk eens mee aan de slag te gaan alhoewel ik weer een motorfietsje op het oog heb wat mijn budget niet veel goeds zal doen.
Is ie ook rvs?Dezelfde Jasper schreef:Ja het doel was inclusief aanschaf niet meer dan 50 euro uit te geven, door het schouwingsgebeuren en onderhoud toch niet gelukt maargoed![]()
Ik had een paar gaten in een zuiger van een motorfiets geboord en deze in de uitlaat gemept als demper, maar ik ben hem weleens verloren..
Dit is wel een mooie, hoef je ook geen demper te maken![]()
http://www.nonplusultra.nl/data/product ... -groot.jpg
Maar vindt die maar bij het oude ijzer..

altijd voor een grapje te vinden Henk JanNIX schreef:Dat gebeurt wel als Jaspie erop gaat zitten.