draadboomschema ss50 k0
-
four_stroker
- 4T-MSB addict
draadboomschema ss50 k0
Die zoek ik! Heb hard gezocht, maar kan hem niet vinden.. (Geen k1 of k3 dus, of het moet hetzelfde zijn). Of mijn neus is te lang om er langs te kijken! Alvast bedankt..!
-
four_stroker
- 4T-MSB addict
Re: draadboomschema ss50 k0
Een of andere onverlaat had er een knipper installatie aangezet. Nu ik dat eraf heb is de draadboom een rommeltje. Geen licht en dat soort ongein.Eric schreef:Zullen vast wel hetzelfde zijn. Alleen jij hebt geen knipperlichten, maar vaak is de bedrading wel aanwezig.
Wat is je probleem met de elektra?
-
four_stroker
- 4T-MSB addict
Er zitten/zaten geen knipperdraden in. Was allemaal zelf aangelegd. Ik ga binnenkort even met de zaklamp in het frame schijnen. Ik mis alleen in jouw verhaal de rode draad.Eric schreef:De schakelaar is gaan:
Geel=voeding licht en gaat naar schakelaar
groen= een extra laad draad en gaat ook naar die schakelaar
uit schakelaar komen:
wit= groot of klein licht
donker blauw=groot of klein licht
bruin= achterlicht en tellerverlichting
wit/geel= voor voeding accu
Voor de centrale massa zit in de hoofd draadboom een groen/witte draad. In de koplamp heeft een stekker waar 2 stekkertjes in kunnen. Eén voor de koplamp en één voor tellerverlichting. Deze groen/witte draad maakt massa aan het frame via het contactslot.
Op welke kleuren zaten die knipperlichten? Zaten die aan een oranje en licht blauwe in de draadboom, of waren het zelf aangelegde draden?
-
four_stroker
- 4T-MSB addict
Apart, apart.. Mijn normale v+a licht doen het niet, maar mijn vrijstand lampje wel. Ik weet dat er een rode draad loshangt in het frame, dat zal dan wel de voeding voor de accu zijn (want die zit er niet in). Ik zal eerst eens kijken of mijn lampjes niet gewoon doorgebrand zijn, zou ook nog kunnen natuurlijk!Eric schreef:Dat is voeding van de accu. Die hoort eigenlijk niet naar de licht schakelaar te gaan, of jij hebt nog een extra knopje in je schakelaar zitten. Normaal is die schakelaar puur voor het licht. Rood die uit komt in de koplamp (dus uit de draadboom zelf) is dan de voeding voor het vrijstand lampje.