Regen op brommervakantie
-
michielss50
- Frequent 4T-MSB visitor
Re: Regen op brommervakantie
... goede banden, genoeg benzine en een 'normale' luchtfilter?... het regent wel meer, dus je brommer zal in de dertig jaar wel wat water gezien hebben denk ik... slechte bougiedop, powerfilter en beschadigde draden kunnen je tegenhouden. verders: gas zit rechts
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
haal bij de supermarkt grote vuilniszakken, stop daar je tas/slaapzak in en knup hem dan op je brommer! dan heb je de volgende dag ook nog droge kleren
en voor jezelf, zorg voor een goed regenpak, en ook al lijkt het warm te worden zorg dat je altijd lekker warm aangekleed bent, 200 kilometer verkrampt op een brommer zitten is niet fijn!
stel dat het een tijdje regent kan het wel eens afkoelen, als je dan met 60km/u uren door de regen rijdt kunnen je vingers wel eens wat kouder/gevoellozer worden (uit ervaring, ik kon mn benzinedop niet open krijgen/niet pissen langs de weg, stomme rits) dus mss zelfs wel iets van dunne handschoenen..
maar.. texel is niet heel ver weg, en de regen in nederland duurt nooit heel lang
en voor jezelf, zorg voor een goed regenpak, en ook al lijkt het warm te worden zorg dat je altijd lekker warm aangekleed bent, 200 kilometer verkrampt op een brommer zitten is niet fijn!
stel dat het een tijdje regent kan het wel eens afkoelen, als je dan met 60km/u uren door de regen rijdt kunnen je vingers wel eens wat kouder/gevoellozer worden (uit ervaring, ik kon mn benzinedop niet open krijgen/niet pissen langs de weg, stomme rits) dus mss zelfs wel iets van dunne handschoenen..
maar.. texel is niet heel ver weg, en de regen in nederland duurt nooit heel lang
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
2mm, dat verdampt voor het neerkomt 
-
XL50deSeauje
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
- Contacteer:
Ik zou een lijst uitprinten van alle kroegen onderweg
Helm op de buddy, voorwiel naar rechts, tas bij het voorwiel.
De RZN
De RZN
Gewoon vertrekken, je moet niet te veel schrik hebben, problemen kan je altijd wel oplossen. Je blijft dan nog in Nederland zelf dus wat kan er eigenlijk gebeuren? 
-
XL50deSeauje
- The 4T-MSB is my life!
- Contacteer:
In de regen rijden is voor mietjes trouwens!
De RZN
De RZN
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
kerel, 2mm... Ik weet niet of je vaker op http://www.knmi.nl hebt gekeken maar 2mm is echt geen regen te noemen. En Nederland is zelfs zo 'groot' dat als het in Noord-Holland regent, het droog kan zijn in Overijssel.
Zolang je maar geen powerfilter hebt, dan moet het gewoon goed komen.
Zolang je maar geen powerfilter hebt, dan moet het gewoon goed komen.
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
een k&n die houden het lang volchaly-dude schreef:kerel, 2mm... Ik weet niet of je vaker op http://www.knmi.nl hebt gekeken maar 2mm is echt geen regen te noemen. En Nederland is zelfs zo 'groot' dat als het in Noord-Holland regent, het droog kan zijn in Overijssel.
Zolang je maar geen gaaspowerfilter hebt, dan moet het gewoon goed komen.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
XL50deSeauje
- The 4T-MSB is my life!
- Contacteer:
Geen filter rijd altijdbutt head schreef:een k&n die houden het lang volchaly-dude schreef:kerel, 2mm... Ik weet niet of je vaker op http://www.knmi.nl hebt gekeken maar 2mm is echt geen regen te noemen. En Nederland is zelfs zo 'groot' dat als het in Noord-Holland regent, het droog kan zijn in Overijssel.
Zolang je maar geen gaaspowerfilter hebt, dan moet het gewoon goed komen.
De RZN
De RZN
-
john
- 4T-MSB zombie
- Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50 - Locatie: keukenhof city
XL50deSeauje schreef:Ik zou een lijst uitprinten van alle kroegen onderweg
beste tip van de laatste tijd!
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
-
nitelife
- The 4T-MSB is my life!
kroegenchecklist, net zo handig als gereedschap meenemen.
TWD for life!
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
- Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :( - Locatie: Eemnes
2mm is niets gewoon door beunen zoals Kevin dat doet door weer en wind!!!.
Ik zelf heb mij ook aan deze filosofie geholpen door Kevin niet zeuren maar beunen als je toch al gaat rijden laat ik me niet door wat regen tegenhouden dan neem ik maar wat extra kleding mee.
Ik reed laatst naar Maarssen en naar Utrecht en ben beide keren zeiknat geworden maar ik beunde door!!
Ik zelf heb mij ook aan deze filosofie geholpen door Kevin niet zeuren maar beunen als je toch al gaat rijden laat ik me niet door wat regen tegenhouden dan neem ik maar wat extra kleding mee.
Ik reed laatst naar Maarssen en naar Utrecht en ben beide keren zeiknat geworden maar ik beunde door!!
Honda CoolDriver50
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Zoek het woord beunen eens opCB50dude schreef:2mm is niets gewoon door beunen zoals Kevin dat doet door weer en wind!!!.
-
schwantz34
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda SS50, Honda CB72 "61, Aprilia RSV 1000R
ik wou net zeggen, kevin en beunen?
nee, ik rij gewoon door de regen heen, meestal heb ik een mooie snowboard broek voor als het koud is en het regent hard, en een waterdicht motor jasje, dan rij ik gewoon door de regen.
als het zacht regent, gewoon gaan rijden, broek droogt wel weer op, en regenjasje kan je gewoon aandoen.
maar neem wel regenkleding mee voor als het toch echt hard gaat plenzen
en inderdaad chris, je moet niet zo zijken, maar gewoon gaan met die banaan! euhh.. CD50!
nee, ik rij gewoon door de regen heen, meestal heb ik een mooie snowboard broek voor als het koud is en het regent hard, en een waterdicht motor jasje, dan rij ik gewoon door de regen.
als het zacht regent, gewoon gaan rijden, broek droogt wel weer op, en regenjasje kan je gewoon aandoen.
maar neem wel regenkleding mee voor als het toch echt hard gaat plenzen
en inderdaad chris, je moet niet zo zijken, maar gewoon gaan met die banaan! euhh.. CD50!