Hallo,
Zijn condensatoren voor Honda MT/MB hetzelfde als de condensatoren voor een CB50?
Dan kan ik nl. bij de bromfietszaak een halen ipv. via internet te moeten bestellen.
groeten Matthijs
EDIT:
Deze brommers hebben geen contactpunten... Dus ook geen condensator.
Heeft iemand nog een Hitachi condensator liggen?
Honda Condensatoren
-
arnold-d
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
Re: Honda Condensatoren
bijna alle brommer condensatoren passen gewoon.
alleen de montage word lastig inderdaad, soms past het niet meer makkelijk, omdat de condensator een andere vorm/geen houder heeft.
alleen de montage word lastig inderdaad, soms past het niet meer makkelijk, omdat de condensator een andere vorm/geen houder heeft.
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax
Iets met 190cc . Op de dax
-
SingaBernd
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda SS50 en C50
http://www.rovaza.nl/pix/artikel_middel ... 1-005a.jpg
Hitachi Condensator, te koop bij Rovaza voor € 14,50 !
Hitachi Condensator, te koop bij Rovaza voor € 14,50 !
Weet wel dat ze daar te koop zijn, maar je moet 7 euro verzendkosten betalen...

-
SingaBernd
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda SS50 en C50
ja, maar als je erheen moet rijden vanuit emmen, of naar Loef en Leertouwer gaat ben je denk ik niet veel minder kwijt..
Wellicht kunnen ze het in een enveloppe voor je stoppen en opsturen, heb ik ook wel eens gedaan bij kleine dingen.
werkte prima! gewoon even vragen!
Wellicht kunnen ze het in een enveloppe voor je stoppen en opsturen, heb ik ook wel eens gedaan bij kleine dingen.
werkte prima! gewoon even vragen!
Fucking hell, 15pleuro voor een condensatortje is toch wel wat veel.
Je zou een condensator van een puchje kunnen nemen, die zet je gewoon ergens anders ertussen, makkenlijkste en beste plek lijkt me bij de bobine, en de oude condensator koppel je los van de ontsteking, maar laat je wel zitten ivm het smeer sponsje dat erop zit.
Je zou een condensator van een puchje kunnen nemen, die zet je gewoon ergens anders ertussen, makkenlijkste en beste plek lijkt me bij de bobine, en de oude condensator koppel je los van de ontsteking, maar laat je wel zitten ivm het smeer sponsje dat erop zit.
Honda CB50J -> 80J -> *in voorbreiding 125T*
Honda PC50
Honda CB77 *24-3-2011, klaar*
Plymouth Barracuda
Yamaha XT500 *in de prak, maar wordt gered*
Honda PC50
Honda CB77 *24-3-2011, klaar*
Plymouth Barracuda
Yamaha XT500 *in de prak, maar wordt gered*