Kleurcode Honda C50

Hier kun je praten over je honda.
Plaats reactie
Hondaz
4T-MSB beginner

Kleurcode Honda C50

Bericht door Hondaz »

Beste mede Honda fanaten,

Ik ben een originele nederlandse C50 aan het opknappen. Kan iemand mij vertellen of er een kleurcode is voor het Olifantengrijs wat voor de Nederlandse C50'jes is gebruikt? Ik heb wel eens gelezen dat Ral 7011 het best in de buurt komt, klopt dat? Graag jullie hulp, alvast bedankt
stoterstangen90
Vierkantofiel
Bezit: Morris Ital

Re: Kleurcode Honda C50

Bericht door stoterstangen90 »

tja, wat voor het groen geldt, geldt ook voor het grijs helaas. Geen RAL kleur komt echt overeen.

http://viertakt.messageboard.nl/forum/v ... =8&t=18071
Afbeelding
René
Admin
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50

Bericht door René »

Let even op in welk subforum je het plaatst.
DAX6
4T-MSB regular

Bericht door DAX6 »

Hondaz schreef:Beste mede Honda fanaten,

Ik ben een originele nederlandse C50 aan het opknappen. Kan iemand mij vertellen of er een kleurcode is voor het Olifantengrijs wat voor de Nederlandse C50'jes is gebruikt? Ik heb wel eens gelezen dat Ral 7011 het best in de buurt komt, klopt dat? Graag jullie hulp, alvast bedankt
Bij een beetje goede spuiter kan men aan de hand van een voorbeeld, van een plek waar weinig UV licht komt , met een handig apparaat de juiste kleur bepalen. Kesler in Zeist,aan de Voorheuvel, heeft in het verleden zo diverse kleuren achterhaald en voor mij aangemaakt.
Een spuitbus komt dan wel op ca.40 euro. Je kunt het natuurlijk ook in normale verfbussen krijgen om later zelf te spuiten.
succes.
Herman
Plaats reactie