Hallo,
kan iemand bevestigen dat dit mogelijk is zonder gebeun:
Honda NT 50/70 onderblok dus met NT krukas.
70CC Cilinder met zuiger voor OT50 kop
OT50 Kop
Deze vraag omdat ik eerder een 70 cc met zuiger voor ot70 kop en een ot70 heb geplaatst maar dat niet paste omdat de NT krukas langer is dan de OT krukas en daardoor de zuiger een paar mm te ver uitstak en de kop raakte. Ik las dat het wel mogelijk was met een ot50 kop maar wou dit dus even zeker weten.
alvast bedankt
mvg
Opbouw blok
-
patrick1206
- Frequent 4T-MSB visitor
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Re: Opbouw blok
wat jij wilt kan... maar niet met een zuiger voor 50 kop die je normaal gesproken koopt...
je hebt of een gb2 krukas, dan is het simpelweg niet zonder gebeun mogelijk
of een gk4 krukas, dan heb je een speciale(dure!!!) zuiger nodig, deze is geheel vlak en heeft inhammen voor de grote OT50 kleppen...
heb zelf een blokje met die setup... loopt als een full nt70
rovaza of coos matser kan je aan de juiste zuiger helpen... enkel is die zuiger duur!
of een gk4 krukas, dan heb je een speciale(dure!!!) zuiger nodig, deze is geheel vlak en heeft inhammen voor de grote OT50 kleppen...
rovaza of coos matser kan je aan de juiste zuiger helpen... enkel is die zuiger duur!
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
patrick1206
ah oke, dus is het een goede keuze om dan een NT70 kop te nemen met een bijpassende zuiger ? dan hoef je niet te beunen toch ?niek is ik schreef:wat jij wilt kan... maar niet met een zuiger voor 50 kop die je normaal gesproken koopt...
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Je kunt ook met een freesje op de boormachine een kleine squish-rand in je kop maken.. Dat heb ik ook gedaan bij mij kopje, dat werkt prima.
Ga heen en vereenvoudig u!
-
patrick1206
moah dan ga ik toch liever voor iets waar niks hoeft te worden bewerktKippenverver schreef:Je kunt ook met een freesje op de boormachine een kleine squish-rand in je kop maken.. Dat heb ik ook gedaan bij mij kopje, dat werkt prima.
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Stelt niks voor hoor.. Of je pakt een (bami) NT 70 kop, die heb ik nog wel voor je eventueel.
Ga heen en vereenvoudig u!