luchtfilterolie
luchtfilterolie
Moeten de luchtfilters (schuim) van brommers ook ingesmeerd worden met luchtfilterolie?
Mijn c320 heeft een luchtfilter met 2 schijfjes schuim. Moeten deze ook worden ingesmeerd met olie en zo ja wat voor olie? Gewoon 4t olie?
Mijn c320 heeft een luchtfilter met 2 schijfjes schuim. Moeten deze ook worden ingesmeerd met olie en zo ja wat voor olie? Gewoon 4t olie?
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
http://www.knfilters.com/Jolijn schreef:wat is een K&N
Ik heb deze voor de dax, is al factory pre-oiled en zit een extra zakje olie bij.

Kostte nieuw €16,95 en dat is cheap!
(voor 1 filter, met filterdiameter voor bijv. een mikuni vm26)
Marinus, mag ik vragen waar jij die vandaan haalde voor de €16,95?, das geen geld!Marinus84 schreef:http://www.knfilters.com/Jolijn schreef:wat is een K&N
Ik heb deze voor de dax, is al factory pre-oiled en zit een extra zakje olie bij.
Kostte nieuw €16,95 en dat is cheap!
(voor 1 filter, met filterdiameter voor bijv. een mikuni vm26)
Ik heb nu 2xpowerfilters imi voor €12,50?, de K&N zijn 100x beter alleen zag ik ze voor over de €30 of zelfs €40?
Gaan we gelijk over hier.
Of haalde je ze direct bij K&N vandaan?
hoewel leertouwer een dure toko is, heb ik daar laatst voor de bakbrommercross ook een mooi K&N luchtfilter gehaald met een ondehoudsset ( schoonmaakvloeistof en een filterolie) voor nog geen 30 euro. Dat betaal je normaal alleen al voor de onderhoudsset. Maar blijkbaar raakten zit dit spul aan de straatstenen niet kwijt.
Mocht je een onderhoudsset willen kopen: ik zag ze bij motozoom redelijk goedkoop: 24 euro.
ik ben een minimale kosten brommerrijder. Alles zelf repareren: hoeft niet perse mooi, maar wel functioneel. En betrouwbaar.
het enige waar ik niet op bezuinig zijn m'n motorblokdelen (honda, geen immitatierotzooi of het moet bewezen goed spul zijn) en m'n luchtfilter.
Mocht je een onderhoudsset willen kopen: ik zag ze bij motozoom redelijk goedkoop: 24 euro.
ik ben een minimale kosten brommerrijder. Alles zelf repareren: hoeft niet perse mooi, maar wel functioneel. En betrouwbaar.
het enige waar ik niet op bezuinig zijn m'n motorblokdelen (honda, geen immitatierotzooi of het moet bewezen goed spul zijn) en m'n luchtfilter.
cracque frontal
Re: luchtfilterolie
Ik heb ook een k&n filter van Ghiffa binnen, maar zonder olie.
Helaas staat er ook nergens in de advertentie dat er olie bij zit, dus ik kan er niet over klagen..
Helaas staat er ook nergens in de advertentie dat er olie bij zit, dus ik kan er niet over klagen..