hahah is geen karton hoor maare vloer bedekking
moest wel ff schoonmaken .....................moest 3 km naast de snelweg rijden

fietspad hielt er mee op en moest 3 km verder over het gras
dus ff alles uitpluize
ok hier een verslagje
na eerst wat onwennige zitting (is wel ff wennen qa buddy)
qa vering zit het wel goed,Alleen de voor vering komt een beetje stug over (maar met remmen merk je echt dat de voorvork leeft)dus werkt zeker goed en na een paar km werkt het lekker
de motor
de start motor zit op een goeie plaats en lijkt echt een echte motor zo
de motor zelf!!!
is een wolf in schaapskleren.......ik reed op de treug weg en lekker tuffen ..relax aan tjha je moet in rijden ...dus ook een stukje gas open trekken.....ff volgas en ook wind mee tikte die zo tegen de 70 aan
maar constante snelheid was 55+
en ergggggg zuinig denk dat hij ff ruim 1 op 5o rijd .......was thuis en is ff ruim 1.5 liter uit
en voor de rest rijd hij lekker alleen je moet wel een beetje in de gaten houden met schakelen...... schakelt heel erg soepel
de minpuntjes
de kickstarter is een beetje tegroot en komt tegen je been en rijd niet echt lekker (is er bij mij er dus ook af
en de luchtfilter moet een stukje slang aan want als je door een diepe plas rijd slaat hij gelijk dood...omdat er water in de carb komt
voor de rest is het een goeie bike
alleen je moet wel ff kijken of je voorwiel er recht in zit (bij mij zit hij er iets scheef in ....dus ff met de dremel er door mssn een braampje )
voor de rest .....wel een top dingetje .....enne best veel bekijks
eventjes een update
voorwiel er uit gehaalt en bleek ...... jawel een ringetje extra er in moest ....ff snel gehaalt en die er tussen gezet .....taddaaaa wiel staat weer recht er in
voor de rest???
toppie
en voor de filmpje moet ik ff iemand tjartere moet ook nog op yuotube lol