mijn c90-z2 (dikke harry)

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Plaats reactie
otto
Frequent 4T-MSB visitor

mijn c90-z2 (dikke harry)

Bericht door otto »

Afbeelding

heb na een zomervakantie weer een knap ding,
hoe ik hem kocht: hij stond op een markt bij een fietsenmaker,
met het blok eronderuit en de kop en de cilinder lagen eraf, hij had een nieuwe cilinder liggen en ik dacht dat alle onderdelen er nog bij lagen.
ik heb na thuiskomst eerst eerst alle banden vervangen voor michelins, nieuwe kabels en remblokken. er eerst voor gezorgd dat hij in ieder geval kan rijden en kan remmen.

daarna op mijn gemakkie even het blokkie uit elkaar gehaald, nieuw pakkingsetje, blokbouten lagers en de contactpunten vervangen. en nu doet hij het weer.

na wat testrijden bleek van de elektroinica een zooitje. hierin moet je reslouut zijn , alle stekkers lostrekken, en alles weer van voor af aan aansluiten. heb er ook een nieuwe gelijkrichterbrug ingezet ( alleen de knipperlichten moet ik nog even vervangen/ uitzoeken.) het is best wel lastig om alle kleuren uit te zoeken want de kleuren vergaan een beetje na 40 jaar.
john
4T-MSB zombie
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50

Bericht door john »

kenteken?
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
otto
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door otto »

mx-18-lz nl kenteken

hij komt van origine waarschijnlijk uit engeland
john
4T-MSB zombie
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50

Bericht door john »

wijs! 8)
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
Plaats reactie