@nielspbr/stoterstangen90, tsja... hobby hé. beetje hier snuffelen en een beetje daar snuffelen. Je komt dan soms leuke dingen tegen.
Vandaag wilde ik de brommer bij een maatje stallen, heb gelukkig een vrij grote garage die ik de afgelopen maanden flink heb ge-upgrade. Nog niet af maar het vordert tot een volwaardig sleutel-/hobbyhok. Nu gaat ook de beneden boel aangepakt worden en moet ik ruimte hebben om de meubels op te slaan.
Wilde graag dit ritje vandaag doen omdat het mogelijk volgende week flink kouder is en mogelijk glad. Aangezien het een tripje is van 40 km. niet echt zin om dit uit te stellen tot een later tijdstip.
Dus brommer gestart en mijzelf ff fysiek voorbereid want het is niet koud maar wel nat... heb ik een grote hekel aan. Novio liep niet echt fijn na ca. twee/drie maanden stilstand. Na twee km. sloeg ze ook nog eens af, geen tempo zat erin. Max. 30 km/h. Novio had veel moeite om over het viaduct van de A27 te komen en er eenmaal overheen bij de theetuin van Eemnes sloeg ze weer af. Wordt hem niet dus rechtsomkeert!! Balen als een malle omdat er voorlopig geen tijd is om ff e.e.a. na te gaan. Mogelijk ff de carburateur eraf en reinigen denk ik. Ze start immers vlot maar bij een beetje gasgeven lijkt het of ze verzuipt.
Zeiknat thuisgekomen de Novio weer in de garage gezet en afgedroogd. Helaas

ze zal hier in Huizen blijven staan tijdens de verbouwing, het is niet anders. Als de klus gedaan is dan maar eens kijken wat er met dit oranje monster aan de hand is.
To be continued