[klagen] Klagbak 3.1
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Re: [zit niet mee] Klaagbak
Op het feit na dat ze niet van je fietsen afblijven.
NIX, Ik zit er inderdaad aan te denken dat de volgende auto er maar eentje op hoge poten moet worden. Ik was laatst met mijn voorbumper water aan het opduwen.
NIX, Ik zit er inderdaad aan te denken dat de volgende auto er maar eentje op hoge poten moet worden. Ik was laatst met mijn voorbumper water aan het opduwen.
-
apae01
- 4T-MSB addict
- Bezit: CB50, teveel P50's en auto's
Of een Gibbs Aquada natuurlijk.
In the beginning there was nothing, which exploded.
@gerbrandicus, is er geen mogelijkheid in de buurt een garage-box te huren?
- gerbrandicus
- Astrealover
Ik rijd nooit motor, dus die moet ik gewoon weg doen. Ik rijd wel elke dag brommer (motorkenteken) maar die past wel naar binnen.
-
Brommert
- 4T-MSB addict
- Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7 - Locatie: Tilburg
Re: [geluk] Wat zit je mee? -topic
Gisteren geslaagd voor voertuig beheersing.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

-
carel
- 4T-MSB addict
- Bezit: ss50
c320s - Locatie: Utrecht
Re: [geluk] Wat zit je mee? -topic
Da s mooi, gefeliciteerd.
h2o op ss50
Met een aanlopende voorrem ga je niet minder hard op de rollerbank.
Met een aanlopende voorrem ga je niet minder hard op de rollerbank.
- robertsp
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: C50, CD50, Amigo
- Contacteer:
Al sinds zondag ziek. Woensdag een afspraak in Den Haag, nu ja.. maar gegaan, omdat ik de dag erna weer een afsprak daar had en die niet wilde missen. Nu ja, gisteren na Den Haag, naar huis en daarna naar de TU. Ging best prima, stem had ik toch niet nodig daar.
Word ik me vannacht hoestend wakker
Uur liggen hoesten.
Overigens op de terugweg van TU naar huis.. Ik kijk even op snelheidsmeter, staan de auto's voor me ineens stil :') Ik was al naar een vluchtweg aan het sturen, maar stond net op tijd stil.
Ik moet wel snel nieuwe velgen/wielen, ben bang dat ik snel door het alu heen slijt. Plus de remkracht is achter een stuk minder.
Word ik me vannacht hoestend wakker
Overigens op de terugweg van TU naar huis.. Ik kijk even op snelheidsmeter, staan de auto's voor me ineens stil :') Ik was al naar een vluchtweg aan het sturen, maar stond net op tijd stil.
Ik moet wel snel nieuwe velgen/wielen, ben bang dat ik snel door het alu heen slijt. Plus de remkracht is achter een stuk minder.
-
toerieteller
- 4T-MSB addict
- Bezit: ss50 c50 cd50 c310a
de uitlaat van de nexxon is (weer)doorgerot op de flens na 1,5 jaar stilstand, dus een nieuwe bocht erop gebakken, blijkt de pakking ook totaal pruts te zijn......(was weer iets te snel, en had geen zin om een nieuwe pakking op te snorren, want de oude pakking leek nog redelijk ok, en zeker goed genoeg voor de nexxon, maar bleert nu lekker net aan de kop, terwijl de ori dempert superstil is
).
dus morgen weer de pijp erafbeunen en pakking wisselen, en nu maar hopen dat de positie waarin de pijp nu gebakken is goed is voor de nieuwe pakking.........anders weer de slijptol erin en nog een poging.
dus morgen weer de pijp erafbeunen en pakking wisselen, en nu maar hopen dat de positie waarin de pijp nu gebakken is goed is voor de nieuwe pakking.........anders weer de slijptol erin en nog een poging.
cdi for life! 
-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Waarom fiksen als ie toch anderhalfjaar stilstaat? Als je m niet gebruikt verkoop je m toch 
toerieteller schreef:de uitlaat van de nexxon is (weer)doorgerot op de flens na 1,5 jaar stilstand, dus een nieuwe bocht erop gebakken, blijkt de pakking ook totaal pruts te zijn......(was weer iets te snel, en had geen zin om een nieuwe pakking op te snorren, want de oude pakking leek nog redelijk ok, en zeker goed genoeg voor de nexxon, maar bleert nu lekker net aan de kop, terwijl de ori dempert superstil is).
-
toerieteller
- 4T-MSB addict
[quote="Saik0"]Waarom fiksen als ie toch anderhalfjaar stilstaat? Als je m niet gebruikt verkoop je m toch 
in de staat waarin die nu is krijg ik er met mazzel drie knaken en een pak stroopwafels voor, en ding heeft krap 20.000 gelopen.
heb die nexxon ooit nieuw gekocht en heeft toen altijd binnen gestaan, maar de laatste jaren staat het hok buiten mooi te zijn.
heb nu de nexxon weer verzekerd om ook amsterdam centrum in te kunnen rijden, en niet panisch te hoeven zijn dat ze er wat afslopen ofzo, wat ik met de zwarte cd50 wel erg snel heb, want als het mooi is, willen ze het vaak met liefde minder mooi voor je maken, voor niks.
de nexxon uitlaatbochten zijn orgineel van zwart pisdun ijzer, en nu zit er een dikke jammacol bocht op die verchroomt is, dus de brommer kan nu weer jaren mee.
nexxon was mijn eerste totaal legale nieuwe brommer uit de winkel, terwijl ik daarvoor altijd oude zooi reed waar ik veel meer werk aan had om het rijdend te houden.
en de nexxon heeft me in 20.000 km een setje ketting en tandwielen, 3 achterbanden, een uitlaatbocht en een paar schijfremblokjes, en 6 liter olie aan onderhoud gekost.
moet ik wel zeggen de de tandwielen/ketting nu wel weer aan de beurt zijn voor vervanging.
denk dus nog een keer aan tandwielen en banden investeren, en dan oprijden, en dan pas verkopen voor 2 knaken en een pak goedkope koeken.
maar denk dat ik het blokje en de (ster/schijf)wielen dan liever zelf hou impv. een paar knaken en een koek.
p.s de uitlaatpakking is weer gefikst met een beetje heun de beuna techniek, door er 2 pakkingen in te proppen impv. de standaard 1, wel 3x de pijp erop en eraf natuurlijk.
in de staat waarin die nu is krijg ik er met mazzel drie knaken en een pak stroopwafels voor, en ding heeft krap 20.000 gelopen.
heb die nexxon ooit nieuw gekocht en heeft toen altijd binnen gestaan, maar de laatste jaren staat het hok buiten mooi te zijn.
heb nu de nexxon weer verzekerd om ook amsterdam centrum in te kunnen rijden, en niet panisch te hoeven zijn dat ze er wat afslopen ofzo, wat ik met de zwarte cd50 wel erg snel heb, want als het mooi is, willen ze het vaak met liefde minder mooi voor je maken, voor niks.
de nexxon uitlaatbochten zijn orgineel van zwart pisdun ijzer, en nu zit er een dikke jammacol bocht op die verchroomt is, dus de brommer kan nu weer jaren mee.
nexxon was mijn eerste totaal legale nieuwe brommer uit de winkel, terwijl ik daarvoor altijd oude zooi reed waar ik veel meer werk aan had om het rijdend te houden.
en de nexxon heeft me in 20.000 km een setje ketting en tandwielen, 3 achterbanden, een uitlaatbocht en een paar schijfremblokjes, en 6 liter olie aan onderhoud gekost.
moet ik wel zeggen de de tandwielen/ketting nu wel weer aan de beurt zijn voor vervanging.
denk dus nog een keer aan tandwielen en banden investeren, en dan oprijden, en dan pas verkopen voor 2 knaken en een pak goedkope koeken.
maar denk dat ik het blokje en de (ster/schijf)wielen dan liever zelf hou impv. een paar knaken en een koek.
p.s de uitlaatpakking is weer gefikst met een beetje heun de beuna techniek, door er 2 pakkingen in te proppen impv. de standaard 1, wel 3x de pijp erop en eraf natuurlijk.
cdi for life! 
-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Was jij ook op de DGR?
-
toerieteller
- 4T-MSB addict
Volgens mij vond Nix mijn koffie niet zo lekker 
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Heb jij daar nadelige gevolgen van ondervonden dan?Eric schreef:Volgens mij vond Nix mijn koffie niet zo lekker
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Was een prima bakkie, hoor, heb alles lekker opgedronken. Of ben je ergens een flinke koffievlek tegengekomen? Kopje heb ik op de brug laten staan en de toebroek heb ik niet opgedronken.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.