[klagen] Klagbak 3.1
- robertsp
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: C50, CD50, Amigo
- Contacteer:
Re: [klagen] Klagbak 3.1
Een klacht zou een understatement zijn.. 
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
nieuwe laptop.... toetsenbord zit verder maar links,,,sla telkens de verkeerde toets aan.
word weer een paar weken veel fouten in het typ werk en vaak de backspace in drukken
word weer een paar weken veel fouten in het typ werk en vaak de backspace in drukken
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
-
Daan
- 4T-MSB regular
- Bezit: 2,5 C50-H
Citroën GSA - Locatie: Utrecht
Jep, daar zit ie nu weer... had een tandwiel laten vallen, maar daar zat deze jongen denk ik nog stiekem onder geplakt...Eric schreef:Die hoort op een clip tussen je tandwielen.
Net pindakaas gegeten dus.
-
butt head
- moppersmurf
de poes is krols. heel irritant als je tv zit te kijken.
maar ze heeft al geregeld dat ze er aan geholpen gaat worden. de poes heeft in het bed van de hond zitten piesen
maar ze heeft al geregeld dat ze er aan geholpen gaat worden. de poes heeft in het bed van de hond zitten piesen
krat=leeg 
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Het glas ook opgedronken?
facebook laat weer zien dat erwin simweetikveel speelt. hoe schakel je dat in hemelsnaam permanent uit zonder iemand gelijk te ontvrienden...
k*t FB
facebook laat weer zien dat erwin simweetikveel speelt. hoe schakel je dat in hemelsnaam permanent uit zonder iemand gelijk te ontvrienden...
k*t FB
Ja, smaakte nergens naar. Zonde van het statiegeld
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

-
butt head
- moppersmurf
bij mij vind hij de body fit shop leuk.nielspbr schreef:facebook laat weer zien dat erwin simweetikveel speelt. hoe schakel je dat in hemelsnaam permanent uit zonder iemand gelijk te ontvrienden...
k*t FB
gelukkig krijg ik niet al die onzin meer wie welk spelletje aan het spelen is.
hoe ik het uit geschakeld heb ik zou het echt niet weten.
- robertsp
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: C50, CD50, Amigo
- Contacteer:
Ik ook geen idee meerbutt head schreef:gelukkig krijg ik niet al die onzin meer wie welk spelletje aan het spelen is.nielspbr schreef:facebook laat weer zien dat erwin simweetikveel speelt. hoe schakel je dat in hemelsnaam permanent uit zonder iemand gelijk te ontvrienden...
k*t FB
hoe ik het uit geschakeld heb ik zou het echt niet weten.
Maar als je op zo'n pijltje klikt bij zo'n post krijg je een soort van overzicht bij 1 van de selecties.
En p.s. Alle posts van 'erwin' niet laten zien werkt ook heel goed
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Er moet een nieuwe ketting en kettingwielen op de CB drie-en-een-half.. Waarom zijn die kettingen en kettingwielen zo tandjes duur?
Supertip: leg niet zomaar een o-ringen ketting op zo'n ouwe cb, vaak zijn die te breed en vreten ze een deel van het carter weg. Dan begint ie na een tijdje ineens heel hard olie te lekken.
Je hebt ook smallere o-ringenkettingen, te krijgen bij de cb-dealer.
Ik kwam daar toen achter toen ik al een kettingset had liggen (voor een cb550), heb toen met wat beunwerk de tandwielen 2 mm naar buiten verplaatst.
Dusja
cbeetjes 4 life!
Je hebt ook smallere o-ringenkettingen, te krijgen bij de cb-dealer.
Ik kwam daar toen achter toen ik al een kettingset had liggen (voor een cb550), heb toen met wat beunwerk de tandwielen 2 mm naar buiten verplaatst.
Dusja
cbeetjes 4 life!
-
Edo
Dank voor de tip!
Je ziet twee varianten; rollenkettingen en o-ring kettingen. De o-ring is twee keer zo duur als de rollenketting.
Is de rollenketting dan wel goed?
Je ziet twee varianten; rollenkettingen en o-ring kettingen. De o-ring is twee keer zo duur als de rollenketting.
Is de rollenketting dan wel goed?
Met de o-ringenketting gaat de set 3x zo lang mee. Dus ook de tandwielen.
Zo'n normale ketting doe ik 10.000 km mee, met o-ringen 30.000.
Het is overigens allebei een rollenketting. Het enige verschil is dat de o-ringenketting alvast gevuld is met vet en dat vet wordt opgesloten door de o-ringen.
Zo'n normale ketting doe ik 10.000 km mee, met o-ringen 30.000.
Het is overigens allebei een rollenketting. Het enige verschil is dat de o-ringenketting alvast gevuld is met vet en dat vet wordt opgesloten door de o-ringen.
-
Edo
Huh, ik wist niet eens dat er nog kettingen bestonden zonder rubbertjes om het vet op te sluiten?
Ik kan me voorstellen dat een "rollenketting" zoals ze dat dan noemen eigenlijk waardeloos is. Dat zijn de kettingen die in de jaren '70 allemaal aan stront werden getrokken door het monster dat CB750 heette toch? In combinatie met automatische achtervelgsmering..
Ik kan me voorstellen dat een "rollenketting" zoals ze dat dan noemen eigenlijk waardeloos is. Dat zijn de kettingen die in de jaren '70 allemaal aan stront werden getrokken door het monster dat CB750 heette toch? In combinatie met automatische achtervelgsmering..
-
butt head
- moppersmurf
die eerste generatie's 750 hadden pas een geniale ketting. 2 naast elkaarEdo schreef:Huh, ik wist niet eens dat er nog kettingen bestonden zonder rubbertjes om het vet op te sluiten?