Hij zal wel eerst nog een paar weken op het prikbord hebben gehangenDaan schreef:Een brief gekregen dat de officier van justitie mijn bezwaarschrift heeft doorgestuurd naar de kantonrechter. Hulde voor deze daadkracht edelachtbare, ik had dat bezwaarschrift pas in april ingediend, toch al gauw twee kantjes tekst en foto's. Hoe je dat zo snel doorwerkt is me nog altijd een raadsel, maar ze zullen bij die rechtenstudie wel een cursus snellezen krijgen ofzo..
[klagen] Klagbak 3.1
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Re: [klagen] Klagbak 3.1
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Inderdaad, mijn monkey klinkt beter.butt head schreef:dat het beeld en geluid van mijn telefoon hopeloos is als je een filmpje probeert te maken![]()
koste me weer een liter benzine
(verbruikt ook minder benzine)
- robertsp
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: C50, CD50, Amigo
- Contacteer:
Ik denk dat ze wel het type kentekenplaat kunnen herkennen. Het is tenslotte een totaal ander type plaat, zo'n witte.nielspbr schreef:Een computer kan een kenteken op een foto herkennen, dan moet het ook redelijk makkelijk zijn te herkennen dat er twee voertuigen vlak achter elkaar rijden.
Dat ze kentekens kunnen herkennen is overigens juist doordat ze zo min mogelijk bekijken. Zoveel mogelijk eruit filteren en zorgen voor zo groot mogelijk contrast.
Die camera's gebruiken ook geen zichtbaar licht. (Laatste keer dat ik keek in ieder geval.) Maar UV of near-UV (blacklight achtig). Moet je maar eens kijken wanneer je niet achter het stuur zit.
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
@robertsp;
Infrarood leds worden tegenwoordig gebruikt geloof ik; zeg maar de andere kant van het lichtspectrum
Zou dit misschien de reden zijn dat we allemaal zo'n stom EU/NL logootje op onze plaat moesten monteren? Vrachtwagentrailers en zware aanhangers hebben natuurlijk vanuit de combinatie/RDW gegevens al een snelheidslimiet. En alles zonder logo (aanhanger) wordt waarschijnlijk automatisch doorgestuurd als de voertuig-as lengte langer is dan x-aantal meter ofzo... (en dus maar 90 mag).
Bumperklevers worden op die manier niet voor aanhanger gezien doordat ze gewoon WEL een NL logotje hebben.
Zoiets?
Infrarood leds worden tegenwoordig gebruikt geloof ik; zeg maar de andere kant van het lichtspectrum
Zou dit misschien de reden zijn dat we allemaal zo'n stom EU/NL logootje op onze plaat moesten monteren? Vrachtwagentrailers en zware aanhangers hebben natuurlijk vanuit de combinatie/RDW gegevens al een snelheidslimiet. En alles zonder logo (aanhanger) wordt waarschijnlijk automatisch doorgestuurd als de voertuig-as lengte langer is dan x-aantal meter ofzo... (en dus maar 90 mag).
Bumperklevers worden op die manier niet voor aanhanger gezien doordat ze gewoon WEL een NL logotje hebben.
Zoiets?
- robertsp
- The 4T-MSB is my life!
- Contacteer:
@Edo:
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor
Als ik eraan denk zal ik wel eens kijken of je goed contrast ziet in infrarood.
De keren dat ik die trajectcontroles goed kon bekijken zag ik iig nog een 'paars' flitsje, maar dat is alweer jaren terug.
Ik denk wel dat inderdaad de EU strip daarvoor wordt gebruikt. Kleur wordt tenslotte niet naar gekeken.
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor
Als ik eraan denk zal ik wel eens kijken of je goed contrast ziet in infrarood.
De keren dat ik die trajectcontroles goed kon bekijken zag ik iig nog een 'paars' flitsje, maar dat is alweer jaren terug.
Ik denk wel dat inderdaad de EU strip daarvoor wordt gebruikt. Kleur wordt tenslotte niet naar gekeken.
- nielspbr
- Mr Kockengen
Er zit ook nog een stempel in het alu van je gaik plaat, het is niet alleen het linker blauwe vakje.
- robertsp
- The 4T-MSB is my life!
- Contacteer:
@niels: klopt.
@KiP: Hoezo? Koffietijd toch?.. Oh wacht..
@KiP: Hoezo? Koffietijd toch?.. Oh wacht..
- nielspbr
- Mr Kockengen
@kip, Daar heb je toch acetyleen lasbranders voor. Geen electriciteit nodig.
- nielspbr
- Mr Kockengen
Nog beter.
- robertsp
- The 4T-MSB is my life!
- Contacteer:
KiP schreef:bekijk het met je acetyleen lasbrander, ik ben mooi vrij!
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Gewoon lekker off topic gaan, doen we hier altijd.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
- robertsp
- The 4T-MSB is my life!
- Contacteer:
Nu spreek je jezelf tegenKiP schreef:bekijk het met je acetyleen lasbrander, ik ben mooi vrij!