uitvallen (update!)

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Camiel
4T-MSB addict
Bezit: SS50

Bericht door Camiel »

Als je kickstarter naar beneden houdt terwijl hij loopt hoor je ook een ratel :wink:
Honda SS50 125cc 49cc
aj90
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door aj90 »

nee dat kan het niet zijn, dan zou ik het natuurlijk wel gemerkt hebben dat me kickstarten aan me broek hing :wink:
CD50
aj90
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door aj90 »

Vandaag carb eraf gehaald en alle schroefjes etc. eruit gedraaid en alle holtes met carb cleaner doorgespoten. Toen er weer op gezet en de carb afgesteld zodat ie stationair liep. Toen ging ik stukje rijden. Na 50 meter in z'n 2 te hebben gereden stond ik ff stil en toen viel ineens me brommer weer uit. Toen de brommer aan moeten lopen, hij stotterde flink en viel telkens bijna uit terwijl ik in z'n 1 volgas reed en m'n snelheid was ong 10 km/u. Met de choke hem aan moeten houden en weer hetzelfde als ik koppeling in deed liep de motor wel goed maar zodra ik koppeling los had en wou gaan rijden viel die bijna uit. En ik heb geen ratel gehoord...
CD50
maus
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door maus »

even nieuwe bougie kopen, of kijk even naar je bougie
willem!
DJ Pierre
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door DJ Pierre »

Klinkt als te weinig benzine, misschien tank of leiding verstopt? Te weinig benzine misschien zelfs? Mijn dax doet exact hetzelfde als ik hem weer eens leeg heb gereden. (2,5 litertank...)
Mopetting is a crime
amigo
4T-MSB regular

Bericht door amigo »

ja het lijkt mij ook een benzine probleem. Klink alsof de vlotter niet goed staat. FF het lipje van die vlotter bijbuigen.
Basdb
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Basdb »

amigo schreef:ja het lijkt mij ook een benzine probleem. Klink alsof de vlotter niet goed staat. FF het lipje van die vlotter bijbuigen.
Ik heb ook zoiets, moet je dan zorgen dat de vlotter verder kan bewegen of juist niet (als je begrijpt wat ik bedoel :P )
aj90
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door aj90 »

vandaag kleinere sproeier erin gedraaid, toen startte hij na paar keer aanlopen, hij liep niet stationair maar kon hem wel aanhouden, en weer hetzelfde als ik koppeling liet opkomen dan viel die weer uit, en ik had nu ook een b'tje knallen leek het wel uit me uitlaat. Bougie was zwart en er zat geloof ik wat olie op de bougie. Ik moest hem btw op de choke starten (lees: aanlopen) en als ik de choke eraf deed viel hij weer uit, heb ook nog een beetje kunnen rijden met choke er half op, maar bougie was zwart dus hij zou dus te rijk zijn terwijl hij zonder choke (dus minder rijk mengsel) helemaal niet startte....
CD50
Plaats reactie