uitvallen (update!)
Vandaag carb eraf gehaald en alle schroefjes etc. eruit gedraaid en alle holtes met carb cleaner doorgespoten. Toen er weer op gezet en de carb afgesteld zodat ie stationair liep. Toen ging ik stukje rijden. Na 50 meter in z'n 2 te hebben gereden stond ik ff stil en toen viel ineens me brommer weer uit. Toen de brommer aan moeten lopen, hij stotterde flink en viel telkens bijna uit terwijl ik in z'n 1 volgas reed en m'n snelheid was ong 10 km/u. Met de choke hem aan moeten houden en weer hetzelfde als ik koppeling in deed liep de motor wel goed maar zodra ik koppeling los had en wou gaan rijden viel die bijna uit. En ik heb geen ratel gehoord...
CD50
vandaag kleinere sproeier erin gedraaid, toen startte hij na paar keer aanlopen, hij liep niet stationair maar kon hem wel aanhouden, en weer hetzelfde als ik koppeling liet opkomen dan viel die weer uit, en ik had nu ook een b'tje knallen leek het wel uit me uitlaat. Bougie was zwart en er zat geloof ik wat olie op de bougie. Ik moest hem btw op de choke starten (lees: aanlopen) en als ik de choke eraf deed viel hij weer uit, heb ook nog een beetje kunnen rijden met choke er half op, maar bougie was zwart dus hij zou dus te rijk zijn terwijl hij zonder choke (dus minder rijk mengsel) helemaal niet startte....
CD50