zie 4 bouten?
Honda Cb50j classicracer - Update 5 juli
-
Vehikel
- Frequent 4T-MSB visitor
- Contacteer:
TnxFaukje schreef:hehe ,kicken hoor..
Spuitwerk ziet er strrrrak uit![]()
keep up the good work!!!!
Grtzz Faukje
Die 4 bouten draai je vast aan de tuimellaarbrug (?) Het kleppendekselkapje zit idd met 2 bouten vast aan de kop, die kan je er zonder problemen eraf halen, zodat je je klepjes kan stellen, terwijl je cilinder en de kop stevig op hun plaats blijven zitten.arnold-d schreef:hoe zit je kopje in elkaar?
zie 4 bouten?kleppedeksel zit met 2 bouten vast
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
-
Vehikel
- Contacteer:
Update'je:
Zo gaat ie eruit zien voor de RDW-keuring:

Van het weekend hoop ik 'm aan de praat te krijgen. Vandaag heb ik 'm al vonkend gekregen, dus dat moet gaan lukken. Alleen het schroefdraad bij de inlaat is hartstikke dol, dus moet mn pa ff de tap van z'n werk meenemen, dan kan er een helicoiltje in.
Zo gaat ie eruit zien voor de RDW-keuring:

Van het weekend hoop ik 'm aan de praat te krijgen. Vandaag heb ik 'm al vonkend gekregen, dus dat moet gaan lukken. Alleen het schroefdraad bij de inlaat is hartstikke dol, dus moet mn pa ff de tap van z'n werk meenemen, dan kan er een helicoiltje in.
-
Vehikel
- Contacteer:
Weer een belangrijke update. Ik heb de brommer aan de praat gekregen. Hij is bijna gereed voor de keuring, ik moet alleen de voorrem in orde maken, en nog iets begrenzen.
Filmpje van de 1e testrit:
http://s171.photobucket.com/albums/u315 ... _A0402.flv
De brommer liep, dus heb ik direct de pook gemonteerd en een paar rondjes gereden.
Filmpje van de 1e testrit:
http://s171.photobucket.com/albums/u315 ... _A0402.flv
De brommer liep, dus heb ik direct de pook gemonteerd en een paar rondjes gereden.
-
Hera62
-
Vehikel
- Contacteer:
Thx voor de complimenten 
Ik denk dat het geluid nog acceptabel is voor de keuring. Ik heb al een hoop schroefdraden vervangen voor helicoils. Ook het bougiegat.
Bij de in- en uitlaat heb ik ook nog eens tapeindjes erin gelijmd, dus de carburateur en de uitlaat zet ik met moertjes vast. Dus de schroefdraden hebben niks de leiden
(iig een stuk minder.)
Ik denk dat het geluid nog acceptabel is voor de keuring. Ik heb al een hoop schroefdraden vervangen voor helicoils. Ook het bougiegat.
Bij de in- en uitlaat heb ik ook nog eens tapeindjes erin gelijmd, dus de carburateur en de uitlaat zet ik met moertjes vast. Dus de schroefdraden hebben niks de leiden
-
SingaBernd
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda SS50 en C50