Zoek eerst eens naar initialen of een klein logo. Als een willekeurige special paint artiest die tank gespoten heeft, is de kans groot dat hij z'n initialen achtergelaten heeft.. Tenzij iemand enthousiast in z'n schuurtje aan werk is gegaan.butt head schreef:NIX schreef:Die is alleen in die zin origineel, dat ze in opdracht van Honda NL bij GL gespoten zijn. Eronder hebben ze de originele Honda kleur en stickers als het goed is.
die eerste tank in het topic licht als het goed is bij mij op mijn slaapkamer. ik zal is kijken of er een origineele kleur of stikker onder zit.
het lijkt mij niet dat het er onder zit dan moeten ze stevig aan het plamuuren om de verdikking van de stikker weg te werken.
Zat bij mij ooit een gozer uit Driebergen in de klas op de middelbare school met een hele mooi mett. blauw/wit gemarmerde tank (boterhamzakjes special paint) met daarin goudkleurige accenten langs de tankranden. Daarover gingen meerder lagen blanke lak om de tank egaal te krijgen. Je staat versteld wat handige lieden met een spuitbus en een vrij weekend kunnen bereiken.