Dikke nokken dus. Zal wel een lekker rap karretje worden!Midnight Creations schreef:een kr of een pl ja.
Paar BBS'jes of nee, Porsche Gullideckels eronder.
Zucht, ontroerend mooi:

Sorry, ik ga alweer on topic...
Dikke nokken dus. Zal wel een lekker rap karretje worden!Midnight Creations schreef:een kr of een pl ja.

zou ik ook eens mee moeten beginnen zo stilaanMidnight Creations schreef:Die Duc, ja... Ik ga soon beginnen met m'n rijbewijs...
En m'n collectie, ik ben druk bezig om 'm interessanter te maken, er gaan 2 taxi's weg, dan komt er weer wat anders bij, 2 wieler iig, ik zag laatst een cb125 cafe racer, die is wel erg leuk
Die sound? Das nog een 2 cillinder, heb liever een 1 cillinder(Grotere ploffen). Das wel mooi, MAAR DIE LOOKS!!!!!_denniiss_ schreef:zou ik ook eens mee moeten beginnen zo stilaanMidnight Creations schreef:Die Duc, ja... Ik ga soon beginnen met m'n rijbewijs...
En m'n collectie, ik ben druk bezig om 'm interessanter te maken, er gaan 2 taxi's weg, dan komt er weer wat anders bij, 2 wieler iig, ik zag laatst een cb125 cafe racer, die is wel erg leuk![]()
klinkt leuk alleszins! heb ook even gedacht een cb125 racer te maken, door het zien van dit filmpje ;
http://www.youtube.com/watch?v=cjiPk8cI ... re=related
die sound

oké die ziet er best wel cool uitMidnight Creations schreef:Die sound? Das nog een 2 cillinder, heb liever een 1 cillinder(Grotere ploffen). Das wel mooi, MAAR DIE LOOKS!!!!!_denniiss_ schreef:zou ik ook eens mee moeten beginnen zo stilaanMidnight Creations schreef:Die Duc, ja... Ik ga soon beginnen met m'n rijbewijs...
En m'n collectie, ik ben druk bezig om 'm interessanter te maken, er gaan 2 taxi's weg, dan komt er weer wat anders bij, 2 wieler iig, ik zag laatst een cb125 cafe racer, die is wel erg leuk![]()
klinkt leuk alleszins! heb ook even gedacht een cb125 racer te maken, door het zien van dit filmpje ;
http://www.youtube.com/watch?v=cjiPk8cI ... re=related
die sound
Aanschouw:
nielspbr schreef: (op het voorspatbord na)
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.