Probleem
Re: Probleem
ik had van de week voor nood ff een chinese er in maar nu een japanse ngk er in zitten,
maar zou dit het probleem wel zijn ....
mijn spanningsregelaar doet het ook niet meer heeft dit er misschien iets mee temaken?
maar zou dit het probleem wel zijn ....
mijn spanningsregelaar doet het ook niet meer heeft dit er misschien iets mee temaken?
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Het kan natuurlijk zijn dat je hele bedrading gaar is, maar dat is op zich niet echt logisch. Dus dan zijn het waarschijnlijk gewoon 2 toevalligheden.
Ga heen en vereenvoudig u!
ooh oke maar de bedrading kan lastig gaar zijn er staat pas 850 km op teller
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
Honda SS50Z K3
ga ik denk ik ook even doen
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
Honda SS50Z K3
Als je zelf dingen gaat veranderen/vervangen kunnen ze soms al moeilijk gaan doen. Dus als er iets is gewoon meteen teruggaan. Zolang je nog garantie hebt natuurlijk.
hij is wel opgevoerd, is dat een probleem met de garantie ?
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
heb je dat zelf gedaan, en wat is er precies opgevoerd?ernstvz94 schreef:hij is wel opgevoerd, is dat een probleem met de garantie ?
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
Honda SS50Z K3
Als je een voertuig koopt met garantie, dan is het eigenlijk altijd een voorwaarde dat je er zelf niets aan gaat doen zolang die garantie nog loopt.
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Dit klopt, bij ons op het werk gingen de Chineese 4-taktjes altijd kapot vanwege de bougie. Een belletje naar China met de vraag of ze er fabriek-af NGK'tjes in wilde stoppen leek bij de nieuwe lichting goed te zijn gegaan. Totdat al die scooters ook kapot gingen door de bougie.Lejon schreef:Weet je het zeker de verschillen zijn miniem. Het enige verschil is dat er op de originele japan op het doosje staat en op de bougie zelf
Bleek; die Chinezen hadden hun eigen prul belabeled met NGK, het enige wat miste was de inscriptie "JAPAN" op de rand van de bougie.
Kutchinezen.
Als iemand het interessant vind kan ik de twee bougies naast elkaar leggen en een foto maken.
-
Thomgun
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda C50 K1
Honda Z50A K2 - Locatie: Hattem
Als je de moeite wilt doen, graag...Edo schreef:Dit klopt, bij ons op het werk gingen de Chineese 4-taktjes altijd kapot vanwege de bougie. Een belletje naar China met de vraag of ze er fabriek-af NGK'tjes in wilde stoppen leek bij de nieuwe lichting goed te zijn gegaan. Totdat al die scooters ook kapot gingen door de bougie.Lejon schreef:Weet je het zeker de verschillen zijn miniem. Het enige verschil is dat er op de originele japan op het doosje staat en op de bougie zelf
Bleek; die Chinezen hadden hun eigen prul belabeled met NGK, het enige wat miste was de inscriptie "JAPAN" op de rand van de bougie.
Kutchinezen.
Als iemand het interessant vind kan ik de twee bougies naast elkaar leggen en een foto maken.
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Morgen kom ik op me werk, zal ik zo'n bami ding even meenemen. Even een waarschuwing trouwens; als ik me niet vergis had Lejon ooit nog eens NGK'tjes bij Rovaza gekocht die ook stuk gingen. Toen ik de bougie zag herkende ik hem meteen. Bami.Thomgun schreef:Als je de moeite wilt doen, graag...Edo schreef:Dit klopt, bij ons op het werk gingen de Chineese 4-taktjes altijd kapot vanwege de bougie. Een belletje naar China met de vraag of ze er fabriek-af NGK'tjes in wilde stoppen leek bij de nieuwe lichting goed te zijn gegaan. Totdat al die scooters ook kapot gingen door de bougie.Lejon schreef:Weet je het zeker de verschillen zijn miniem. Het enige verschil is dat er op de originele japan op het doosje staat en op de bougie zelf
Kutchinezen.
-
Thomgun
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda C50 K1
Honda Z50A K2 - Locatie: Hattem
Is het niet iets voor een FAQ???Edo schreef:Morgen kom ik op me werk, zal ik zo'n bami ding even meenemen. Even een waarschuwing trouwens; als ik me niet vergis had Lejon ooit nog eens NGK'tjes bij Rovaza gekocht die ook stuk gingen. Toen ik de bougie zag herkende ik hem meteen. Bami.Thomgun schreef:Als je de moeite wilt doen, graag...Edo schreef:Dit klopt, bij ons op het werk gingen de Chineese 4-taktjes altijd kapot vanwege de bougie. Een belletje naar China met de vraag of ze er fabriek-af NGK'tjes in wilde stoppen leek bij de nieuwe lichting goed te zijn gegaan. Totdat al die scooters ook kapot gingen door de bougie.Lejon schreef:Weet je het zeker de verschillen zijn miniem. Het enige verschil is dat er op de originele japan op het doosje staat en op de bougie zelf
Kutchinezen.
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.