Verschil Duitse documenten ABE en Technischen Datenblatt
-
SuzuhaTR1
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: ATC125 met 110 blok.
CR80 1983
SS50K0 1966 (Duitser)
SS50K1 1976 (Francaise)verkocht
SS50K3 (NL) verkocht
ST50G (Duitser)
D@SS72 Skyteam frame metTS50 tank, SS wielen, spatborden, achterlicht, MT banden, Shark achterbrug enz. enz.
Yamaha FS1 468 1975 verkocht
Yamaha FS1 2RU 1980 verkocht in onderdelen - Locatie: Het Gooi
Re: Verschil Duitse documenten ABE en Technischen Datenblatt
Dus dat klopt gelukkig
, thanks!
-
SuzuhaTR1
- The 4T-MSB is my life!
CR80 1983
SS50K0 1966 (Duitser)
SS50K3 (NL) verkocht
ST50G (Duitser)
D@SS72 Skyteam frame metTS50 tank, SS wielen, spatborden, achterlicht, MT banden, Shark achterbrug enz. enz.
Mooi zo, weer een paar stappen verder.
Mijn maatje heeft gisteravond weer op de brommer gereden en hij rijdt nog steeds 55........met 8mm busje op de gasschijf/verlatende ontsteking die trouwens goed werkt...........hij krijgt nergens valse lucht , maar is slecht af te stellen op de lucht/Co schroef, reageert niet goed, en soms blijft de motor nog te lang hoog lopen na gas terug. Heb nu sproeiers besteld in 80-85-88-92 (zit nu 75 in en 35 stationair) en de 40 stationair gaat er weer in terug want hij wilde gister eerst niet starten, alleen wat plofjes, later voor de derde keer bougie gewisseld en hij liep in een keer, denk dat er toch nog een verstopping in het co schroef kanaal zit of zo (denk even hardop)
Het lastige is dat mijn vriend weinig tijd heeft en ik zelf niet kan testen, maar volgende weekend heeft hij gelukkig nog een gaatje gevonden om te testen wat ik deze week nog kan proberen.
De kleine Imi car die ik heb past er niet meer op omdat ik nu een gedraaid spruitstuk heb. Misschien toch maar die dure PC12 Carburateur van Marktplaats erop? maar daar heb ik geen 12mm spruitstuk voor......of een prop in de uitlaat?
Ik ben bekend met de FAQ, dat je een stuk moet rijden en naar de kleur van de bougie kijken, maar dat lukt mij gewoon niet wegens praktische redenen.
Mijn maatje heeft gisteravond weer op de brommer gereden en hij rijdt nog steeds 55........met 8mm busje op de gasschijf/verlatende ontsteking die trouwens goed werkt...........hij krijgt nergens valse lucht , maar is slecht af te stellen op de lucht/Co schroef, reageert niet goed, en soms blijft de motor nog te lang hoog lopen na gas terug. Heb nu sproeiers besteld in 80-85-88-92 (zit nu 75 in en 35 stationair) en de 40 stationair gaat er weer in terug want hij wilde gister eerst niet starten, alleen wat plofjes, later voor de derde keer bougie gewisseld en hij liep in een keer, denk dat er toch nog een verstopping in het co schroef kanaal zit of zo (denk even hardop)
Het lastige is dat mijn vriend weinig tijd heeft en ik zelf niet kan testen, maar volgende weekend heeft hij gelukkig nog een gaatje gevonden om te testen wat ik deze week nog kan proberen.
De kleine Imi car die ik heb past er niet meer op omdat ik nu een gedraaid spruitstuk heb. Misschien toch maar die dure PC12 Carburateur van Marktplaats erop? maar daar heb ik geen 12mm spruitstuk voor......of een prop in de uitlaat?
Ik ben bekend met de FAQ, dat je een stuk moet rijden en naar de kleur van de bougie kijken, maar dat lukt mij gewoon niet wegens praktische redenen.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Staionair is geen kwestie van hoofdsproeier. Dat komt dus na de keuring. Stationair is wel een kwestie van afstellen bij warme motor. Vlak alle delen die op elkaar zitten, dus 2x spruit en flens carb.
Pak anders voor de keuring de bamicarb met bus en een normaal spruitstuk. Stuk slang erachter dat het frame in gaat, klaar. Hij hoeft niet mooi te lopen. Als hij op de rollen maar niet boven de 54 uitkomt. Meestal gaat hij op de rollen langzamer dan in het echt. Stel hem denoods wat te rijk af door de gasnaald iets hoger te doen.
Pak anders voor de keuring de bamicarb met bus en een normaal spruitstuk. Stuk slang erachter dat het frame in gaat, klaar. Hij hoeft niet mooi te lopen. Als hij op de rollen maar niet boven de 54 uitkomt. Meestal gaat hij op de rollen langzamer dan in het echt. Stel hem denoods wat te rijk af door de gasnaald iets hoger te doen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
SuzuhaTR1
- The 4T-MSB is my life!
CR80 1983
SS50K0 1966 (Duitser)
SS50K3 (NL) verkocht
ST50G (Duitser)
Hoi Nix, dank voor je reactie.
Goede tip om mij nu even niet druk te maken om de stationair, maar ik heb geen goed spruitstuk (recht) voor de bami, da`s het punt een beetje boel.
Alles is gevlakt en de laatste keer zelfs met alweer nieuwe pakkingen en een mooi dun laagje vloeibare pakking in elkaar gezet, er is heel misschien nog iets wat ik verwisseld heb, namelijk de hoofdsproeier buis, weet jij of er in Keihin m4 of m5 sproeiers in gaan origineel? Ik heb nu een buis waar m4 in zit, maar door mijn medicatie ben ik echt vergeten of die er wel in hoort.....die komt dus misschien uit de bami....en dan is de naald/buis combi wellicht verwisseld? De naald is sowieso goed.
Ook zal ik volgende week bij de proefrit onze tomtom op de teller plakken, want wellicht geeft de teller ook veel te veel aan...heb jij daar ervaring mee, qua afwijking? Of bedoel jij dat met het verschil van rollenbank en echt?
Goede tip om mij nu even niet druk te maken om de stationair, maar ik heb geen goed spruitstuk (recht) voor de bami, da`s het punt een beetje boel.
Alles is gevlakt en de laatste keer zelfs met alweer nieuwe pakkingen en een mooi dun laagje vloeibare pakking in elkaar gezet, er is heel misschien nog iets wat ik verwisseld heb, namelijk de hoofdsproeier buis, weet jij of er in Keihin m4 of m5 sproeiers in gaan origineel? Ik heb nu een buis waar m4 in zit, maar door mijn medicatie ben ik echt vergeten of die er wel in hoort.....die komt dus misschien uit de bami....en dan is de naald/buis combi wellicht verwisseld? De naald is sowieso goed.
Ook zal ik volgende week bij de proefrit onze tomtom op de teller plakken, want wellicht geeft de teller ook veel te veel aan...heb jij daar ervaring mee, qua afwijking? Of bedoel jij dat met het verschil van rollenbank en echt?
-
NIX
- chaly addict
Tellers zijn niet helemaal betrouwbaar en een rollenbank heeft nogal wat weerstand.
Sproeierbuis maakt niet zo veel uit, gewoon de passende sproeiers ervoor pakken. Maten zijn dezelfde.
Sproeierbuis maakt niet zo veel uit, gewoon de passende sproeiers ervoor pakken. Maten zijn dezelfde.
-
SuzuhaTR1
- The 4T-MSB is my life!
CR80 1983
SS50K0 1966 (Duitser)
SS50K3 (NL) verkocht
ST50G (Duitser)
Vandaag na nog wat fijn afstelwerk de 12mm Keihin fantastisch lopend gekregen, mijn maat heeft een stuk gereden en is tot de conclusie gekomen dat in zijn 3 of 4...de brommer absoluut niet meer boven de 45 uitkomt, beetje gek verhaal maar als hij met 45 in zijn 3 schakelde naar 4 blijft de brommer netjes 45 rijden en geen stap harder...hahaha, ik wist niet dat ik er een overdrive in had gezet, maar goed....de brommer is nu dus meer dan gereed om aanstaande Woensdag ter keuring te verschijnen.
Volgende punt wordt zeer waarschijnlijk een betaalbare verzekering incl diefstal te vinden, daar heb ik al eens een topic over geopend, maar de verzekeringen in de FAQ antwoorden niet of wijzen af......heel bijzonder toch?
Woensdag laat ik hier even weten of het goed gekomen is !
Volgende punt wordt zeer waarschijnlijk een betaalbare verzekering incl diefstal te vinden, daar heb ik al eens een topic over geopend, maar de verzekeringen in de FAQ antwoorden niet of wijzen af......heel bijzonder toch?
Woensdag laat ik hier even weten of het goed gekomen is !
Dip in de 4 van een ss, is een bekend 'euvel'.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
-
SuzuhaTR1
- The 4T-MSB is my life!
CR80 1983
SS50K0 1966 (Duitser)
SS50K3 (NL) verkocht
ST50G (Duitser)
ok...kan mij er niets van herinneren van vroeger, maar dat heb ik met wel meer dingen!
-
apae01
- 4T-MSB addict
- Bezit: CB50, teveel P50's en auto's
De "snelle" reactietijd van de firma Van Maarsseveen is mij ook op een onverzekerd-boete komen te staan voor de P50. Uiteindelijk is het overigens wel gelukt 'm daar te verzekeren.
De CB ga ik denk ik maar eerst verzekeren en dan pas een keuring aanvragen.
De CB ga ik denk ik maar eerst verzekeren en dan pas een keuring aanvragen.
In the beginning there was nothing, which exploded.
-
NIX
- chaly addict
Voor een verzekering is doorgaans wel een kenteken nodig. Ik heb ze altijd pas na een keuring verzekerd en daar nooit problemen mee gehad.
Ook nooit problemen gehad met Van Maarsseveen. en ik ben ook als dik 10jaar klant met verschillende polissen.
-
SuzuhaTR1
- The 4T-MSB is my life!
CR80 1983
SS50K0 1966 (Duitser)
SS50K3 (NL) verkocht
ST50G (Duitser)
Ik heb nu 2x gemaild en ik hoor helemaal niets terug, is toch wel apart, niet?
Punt is denk ik ook dat het vrij lastig is om een oud ding te verzekeren met diefstal. Dan zit je vaak met dagwaarde en moet je het ding laten taxeren. Mijn HD kon ook al niet allrisk of casco verzekerd worden.
-
SuzuhaTR1
- The 4T-MSB is my life!
CR80 1983
SS50K0 1966 (Duitser)
SS50K3 (NL) verkocht
ST50G (Duitser)
Niet gepast 
Laatst gewijzigd door SuzuhaTR1 op 16 dec 2014 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ml03zl
- Moderator
- Bezit: .
ZB50 (2x)
Z50A
CD50
Monster S4 - Locatie: Bussum
- Contacteer:
In plaats van lopen zeuren op een forum dat van Maarseveen niet op je mail reageert, zou je ze ook kunnen bellen. Dat kan zelfs nu nog!
http://www.ktm.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;