Brommers
Er was eens een dag dat ik de noof aan ging lopen, toen er benzine in de uitlaat ontplofde. Grote slag en de zuiger schoot tien meter verder in de tuinDezelfde Jasper schreef:Ik had een paar gaten in een zuiger van een motorfiets geboord en deze in de uitlaat gemept als demper, maar ik ben hem weleens verloren..
-
Dezelfde Jasper
- chalykiller
- Contacteer:
Het is inderdaad een Kreidler Leleu 160mm naaf. een Kreidler Campagnolo 150mm zou nog stijlvoller zijn wat vorm betreft en remt minstens net zo goed, maar die zijn in de Kreidlerwereld al erg gezocht.
Als ik hem onderweg verloor begonnen er spontaan fietsers te slingeren en vielen de vogels van het dak. Het is net iets teveel pleurisherrie
hArD kan ie wel, in z'n goeie tijd met mij er zelfs op 55 en 1 keer bergaf, naar Patricks verjaardag geloof ik, tegen de 70. Maar toen zag ik wel mijn leven voorbijflitsen.
Jurrien schreef:Er was eens een dag dat ik de noof aan ging lopen, toen er benzine in de uitlaat ontplofde. Grote slag en de zuiger schoot tien meter verder in de tuinDezelfde Jasper schreef:Ik had een paar gaten in een zuiger van een motorfiets geboord en deze in de uitlaat gemept als demper, maar ik ben hem weleens verloren..Laatst kwam ik weer thuis, had m'n ma een of ander raar motoronderdeel in de tuin gevonden waar ze #Q$^#$^@ zwarte handen van kreeg
Als ik hem onderweg verloor begonnen er spontaan fietsers te slingeren en vielen de vogels van het dak. Het is net iets teveel pleurisherrie
hArD kan ie wel, in z'n goeie tijd met mij er zelfs op 55 en 1 keer bergaf, naar Patricks verjaardag geloof ik, tegen de 70. Maar toen zag ik wel mijn leven voorbijflitsen.
-
Dezelfde Jasper
- chalykiller
- Contacteer:
-
Dezelfde Jasper
- chalykiller
- Contacteer:
-
Dezelfde Jasper
- chalykiller
- Contacteer:
Ja dat weet ik
Dat adresje heeft al een boel motor en brommer frames van bekenden gedaan, maar het is natuurlijk de vraag hoe een SS frame er onderhuids uitkomt. Het frame heeft wel roestige plekken maar lijkt nergens echt rot. Mocht het er niet uitzien, naja dan is in ieder geval alle roestweggestraald.. Voor het bedrag hoef ik het niet te laten zal ik maar zeggen.
Dat adresje heeft al een boel motor en brommer frames van bekenden gedaan, maar het is natuurlijk de vraag hoe een SS frame er onderhuids uitkomt. Het frame heeft wel roestige plekken maar lijkt nergens echt rot. Mocht het er niet uitzien, naja dan is in ieder geval alle roestweggestraald.. Voor het bedrag hoef ik het niet te laten zal ik maar zeggen.
-
Dezelfde Jasper
- chalykiller
- Contacteer:
Zojuist een plezante doos onderdelen terug gekregen. Het frame en de achterbrug zijn er gelukkig vrij strak onderuit gekomen, alleen het framedeksel is hobbelig. De coatlaag ligt erop alsof het spuitwerk is
Ik vind het alleen eigenlijk nog te glanzend, dus misschien komt er nog een laag matzwart overheen, maar dan moet ik een wat completer plaatje zien om te kunnen beoordelen wat ik hier zelf van vind.
Op de foto zie je ook de (imitatie denfeld) buddy die erop moet komen.

Op de foto zie je ook de (imitatie denfeld) buddy die erop moet komen.