Brommers

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
snelwyn
4T-MSB regular
Bezit: Honda TT c50

Bericht door snelwyn »

vind het er ook wel mooi uitzien! die tank geeft een beetje het iedee dat die van alu is 8) van wat voor een motor komt die trommel voor eigelijk?
ben benieuwt als die af is trouwens!
Berry schreef:Selwyns D-O-H to the C (50)... :twisted:
Jurrien
chaly's angel

Bericht door Jurrien »

Dezelfde Jasper schreef:Ik had een paar gaten in een zuiger van een motorfiets geboord en deze in de uitlaat gemept als demper, maar ik ben hem weleens verloren..
Er was eens een dag dat ik de noof aan ging lopen, toen er benzine in de uitlaat ontplofde. Grote slag en de zuiger schoot tien meter verder in de tuin :D Laatst kwam ik weer thuis, had m'n ma een of ander raar motoronderdeel in de tuin gevonden waar ze #Q$^#$^@ zwarte handen van kreeg :D
NIX schreef: ↑20 sep 2023 09:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Bericht door NIX »

Je moet ook geen expansiepijp op een 4-takt zetten. Dat weet iedereen toch?
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Jurrien
chaly's angel

Bericht door Jurrien »

Juist wel joh. Die megafoonvorm zorgt voor teruglopende onderdrukken die de cilinder nog extra leegslurpen. Die noof was echt een getuned monster.
NIX schreef: ↑20 sep 2023 09:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.
Dezelfde Jasper
chalykiller
Contacteer:

Bericht door Dezelfde Jasper »

Het is inderdaad een Kreidler Leleu 160mm naaf. een Kreidler Campagnolo 150mm zou nog stijlvoller zijn wat vorm betreft en remt minstens net zo goed, maar die zijn in de Kreidlerwereld al erg gezocht.
Jurrien schreef:
Dezelfde Jasper schreef:Ik had een paar gaten in een zuiger van een motorfiets geboord en deze in de uitlaat gemept als demper, maar ik ben hem weleens verloren..
Er was eens een dag dat ik de noof aan ging lopen, toen er benzine in de uitlaat ontplofde. Grote slag en de zuiger schoot tien meter verder in de tuin :D Laatst kwam ik weer thuis, had m'n ma een of ander raar motoronderdeel in de tuin gevonden waar ze #Q$^#$^@ zwarte handen van kreeg :D
:lol:
Als ik hem onderweg verloor begonnen er spontaan fietsers te slingeren en vielen de vogels van het dak. Het is net iets teveel pleurisherrie :D

hArD kan ie wel, in z'n goeie tijd met mij er zelfs op 55 en 1 keer bergaf, naar Patricks verjaardag geloof ik, tegen de 70. Maar toen zag ik wel mijn leven voorbijflitsen.
NIX
chaly addict

Bericht door NIX »

Was dat met die badslippers?
Dezelfde Jasper
chalykiller
Contacteer:

Nee, toen zag ik het niet aankomen..
Vehikel
Frequent 4T-MSB visitor
Contacteer:

Bericht door Vehikel »

Mooie remtrommel voorin!!
Dezelfde Jasper
chalykiller
Contacteer:

Vandaag een zeer betaalbaar coatadresje gevonden, frame en achterbrug krijgen een oldskool Edese kleur :D en misschien een paar gaten extra
NIX
chaly addict

Bericht door NIX »

Je weet dat je met stralen ook hele psychedelische vormen aan een frame of brugje kunt geven? Laat ze het vooral netjes ebn voorzichtig doen. Het is geen vrachtwagenchassis waar je mee aankomt.
Dezelfde Jasper
chalykiller
Contacteer:

Ja dat weet ik :wink:
Dat adresje heeft al een boel motor en brommer frames van bekenden gedaan, maar het is natuurlijk de vraag hoe een SS frame er onderhuids uitkomt. Het frame heeft wel roestige plekken maar lijkt nergens echt rot. Mocht het er niet uitzien, naja dan is in ieder geval alle roestweggestraald.. Voor het bedrag hoef ik het niet te laten zal ik maar zeggen.
Dezelfde Jasper
chalykiller
Contacteer:

Zojuist een plezante doos onderdelen terug gekregen. Het frame en de achterbrug zijn er gelukkig vrij strak onderuit gekomen, alleen het framedeksel is hobbelig. De coatlaag ligt erop alsof het spuitwerk is :shock: Ik vind het alleen eigenlijk nog te glanzend, dus misschien komt er nog een laag matzwart overheen, maar dan moet ik een wat completer plaatje zien om te kunnen beoordelen wat ik hier zelf van vind.
Op de foto zie je ook de (imitatie denfeld) buddy die erop moet komen.

Afbeelding

Afbeelding
NIX
chaly addict

Bericht door NIX »

Supermooie achterbrug.

De boel wordt vanzelf mat als je gewoon een paar ritjes rijdt. Ik zou geen extra moeite doen.
Spherius
chaly's angel
Bezit: Grotestoeremannenmotor

Bericht door Spherius »

ziet er goed uit jas, keer wat anders als dat glimmende zwart.
**Hona is Tjoei**
Plaats reactie