Jurrien schreef:butt head schreef:jurrien stakker hou is op met mij zwart te maken dat ik iedere week mijn blok uit elkaar haal.
als ik iets verneem aan het blok wat niet hoort dan haal ik het open en vervang ik het geen. ik vervang gewoon voor dat het hele boel kapot is en waarschijnlijk nog duurder uit zal zijn om dat er meer kapot is dan 1 lullig klein dingetje
Joh, stel je niet aan. Je klaagt altijd de hele klagbak voor met berichten over slechtlopende blokken en hoevaak je nou weer je blok uit elkaar haalt en dan geef je nu als advies dat een powerfilter genoeg is. Ik vind dan dat je je mond moet houden, want wat weet jij er nou van. Als je eens een blokje opbouwt en dan 10 jaar lang met hetzelfde blok rondrijdt, zoals het zou horen, merk je echt wel slijtageverschil tussen een powerfilter en een origineel filter.
je hebt ook mensen die nog is iets proberen waar door je een blok voor uit elkaar moet trekken, en als het blok olie lekt en het ouderlijk gezag zit op je te mopperen dat de brommer zo veel lekt waar door je besluit om hem te voorzien van carters die niet lekken. daar voor moet hij toch ook uit elkaar of niet. en zo vaak uit elkaar dat valt ook mee ik denk dat hij in totaal 3 keer uit elkaar is geweest en daar bij komt ik het niet mijn ss blokje gebouwd om 10 jaar mee door te rijden maar om lekker dingen mee te proberen maar dat is dus in jou ogen fout of zo
en jurrien wat heb jij op je c zitten als luchtfilter dat is toch ook zoon K&N powerfilter met een jampotje er om heen dat er geen water in komt of niet.
weet je wat jurrien zech maar heele maal niets meer tegen mij het word toch elke keer onenigheid