Retourtje Italie
Re: Retourtje Italie
Een dergelijke reactie had ik wel verwacht.Eric schreef: En ik stop met lezen....
Ik heb nu een brommer gevonden, een goede basis en zeker niet in nieuwstaat. Wat roest op het spatbord en een deukje en wat lakschade op de tank daar gaat ie niet slechter van rijden, maar scheelt wel in de aanschafprijs. En dat ik van mijn budget niet veel zal overhouden dat realiseer ik me best.
En als straks verslaafd raak aan het brommer rijden, dan zal ik wel eens gaan denken aan het optische werk. Nu moet ie me vooral even naar Italië (en weer terug) kunnen brengen.
Vooraf en onderweg goed voor je spullen zorgen voorkomt een hoop ellende. En mocht er toch wat stuk gaan onderweg, dan is het deel van het avontuur om ervoor te zorgen dat je toch weer verder kunt. Als we het makkelijk wouden doen knalden we wel met de auto over de Autobahn naar het zuiden.
-
XL50deSeauje
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
- Contacteer:
Op de brommer is ook makkelijk, het duurt alleen langer...
Helm op de buddy, voorwiel naar rechts, tas bij het voorwiel.
De RZN
De RZN
-
john
- 4T-MSB zombie
- Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50 - Locatie: keukenhof city
op je billen!Kippenverver schreef:Helden, ik wil hun handtekening!
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
john
- 4T-MSB zombie
- Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50 - Locatie: keukenhof city
PATS!
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
- fs1tom
- 4T-MSB addict
- Bezit: Bamimotorgorilla
- Contacteer:
Je vergeet de jaarlijkse trip naar camping "Het Zwammetje" in Milsbeek, voor de FS1 meetingJurrien schreef:Je gooit 3 keer per jaar een brommer achterin de auto om ergens een ritje te rijden. Wat weet jij nou van brommeren over de grens..NIX schreef:Ik doe het voor heel wat minder dan 1000,-. En zonder Bamiblok.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Komt ie dan niet te paard dan?
Even een schop omhoog.
Met wat vertraging in de planning i.v.m. onverwachte drukte en persoonlijke omstandigheden is de SS inmiddels rijklaar en vandaag door de RDW goedgekeurd.
Totale kosten tot nu toe: €1012,27. Daar komt alleen nog een bagagerekje bij en voor de zekerheid een nieuwe achterband.
Uiterlijk van de huidige achterband is nog wel oke, maar gezien de leeftijd van het rubber ga ik tijdens zo'n grote rit geen risico nemen.
Nog even wachten op de papieren, als die binnen zijn ff snel een kentekenplaatje laten maken en verzekeren en dan lekker toeren.
Met wat vertraging in de planning i.v.m. onverwachte drukte en persoonlijke omstandigheden is de SS inmiddels rijklaar en vandaag door de RDW goedgekeurd.
Totale kosten tot nu toe: €1012,27. Daar komt alleen nog een bagagerekje bij en voor de zekerheid een nieuwe achterband.
Uiterlijk van de huidige achterband is nog wel oke, maar gezien de leeftijd van het rubber ga ik tijdens zo'n grote rit geen risico nemen.
Nog even wachten op de papieren, als die binnen zijn ff snel een kentekenplaatje laten maken en verzekeren en dan lekker toeren.