nou, zoals misschien al te zien was in het daxweekend topic
WEER een koppeling naar de getver
dit keer wel een mooie, heb de vm26 er op gezet, ging die al mooi stuk harder, samen met inner rotor, fijn spul, maarrr, die lekte een beetje, dus nu de tm24, nog heftiger, pakte fijn snel in toeren op toen die een maal goed afgesteld stond (op daxweekend zitten knoeien)
afijn, na 2 test rondjes knalde er iets tegen mijn been aan bij het (hard) optrekken in zijn 2... en een nieuwe carter ontluchting was geboren
en uiteraard mijn broek weer vol olie, erg tof
ariana die nieuwsgierig is naar de schade besloot om hem open te schroeven
en dit is wat we aan troffen
zo hoort dat te zitten... ongeveer ...
nja .. en dit werkt niet zo heel best, zo los... denk ik .. niet getest eigenlijk .. hmmm ...
ja, daar ja ... ..... ..
Fijn..
dus, nu weer een carter bestellen
of toch maar aan de bakas koppeling?
niet zo heel veel zin in, want ik ben erg blij met de controle van een krukas koppeling, plus dat ie nu niet Te heftig grijpt kwa toeren (met bakas koppeling word gasreactie veel heftiger) en dat het best wat geld kost en heel wat moeite om er op te zetten (lange as..... )
dus ja .. nog maar zien hoe of wat
heb al vaker gehoort van stalenbanden om een koppeling bouwen
eigenlijk zie ik dat stiekem wel zitten, al weet ik ook wel dat dat ook wel weer naar de knoppen gaat .... maja ...
ohja, verder ga ik nog wat dingetjes veranderen, ik ben helemaal niet tevreden over de looks met 10inch, dus ik ga er weer 8inch onder schroeven, als iemand de velgen wilt kopen, of ruilen.. ik hoor het wel
ook de singa voorvork poten gaan er weer in, pbr poten ook te koop, telefonica tankje ook
kusjes,
stef