Ik heb een standaard Jincheng Singa (JC50Q-7). Hij was begrends in het inlaatspruitstuk, dat heb ik uitgeboord.
Is een grotere sproeier aan te raden ?
Weet iemand zo welke (en waar te krijgen) ?
Welke sproeier in 12mm singa zonder begrenzing ?
-
ivo215
- 4T-MSB addict
- Bezit: C50 Press cub, C310A, SS50Z, SS50Z, CD50H, Little Cub.
Het is nooit met zekerheid te zeggen met welke sproeier jouw brommer goed afgesteld staat.
De voorwaardes voor het afstellen van een carburateur is dat je geen valse lucht trekt en de ontsteking in orde is. Anders is een carburateur niet netjes af te stellen.
Ik zou sproeiers van de maten #65, #68, #70 en #72 proberen.
De voorwaardes voor het afstellen van een carburateur is dat je geen valse lucht trekt en de ontsteking in orde is. Anders is een carburateur niet netjes af te stellen.
Ik zou sproeiers van de maten #65, #68, #70 en #72 proberen.
75 immitatiekilometers per uur. Hoeveel is dat in originele kilometers per uur?
-
ivo215
- 4T-MSB addict
- Bezit: C50 Press cub, C310A, SS50Z, SS50Z, CD50H, Little Cub.
Ah, zo'n carburateur. Dat is een vernieuwd model van de carburateur die op de novio zit. En daar zit (op een novio) standaard een .55 sproeier in !jeff86 schreef:Ja dat is inderdaad waar, maar mijn jincheng singa was nog het oude type, deze heeft een 14/11 carb dus waar hij lucht aanzuigt is maar 11 millimeter, vandaar. Misschien dat hij een andere carb heeft.
De "snelle"onbegrensde novio's (geen Nederlandse modellen dus) hadden een .62, .65 of .68 sproeier.
Bovendien is die singa-carburateur dus helemaal geen 14mm! Dat is eerder iets van 9 of 10 mm. Dan kan ik me wel voorstellen dat er zo'n kleine sproeier in gaat. Onbegrensd zal ik voor die carburateur een sproeier zoeken tussen de .60, .62, .65 en .68 sproeiers.
75 immitatiekilometers per uur. Hoeveel is dat in originele kilometers per uur?